سیستم روشنایی پارک جنگلی آبیدر به بهره برداری رسید

سیستم روشنایی پارک جنگلی آبیدر به بهره برداری رسید

شهردار سنندج گفت : با هدف برقراری روشنایی در معابر پارک جنگلی آبیدر عملیات بهینه سازی روشنایی معابر این پارک اجرا شدو سیستم روشنایی معابر پارک امانیه وبخشی از پارک امیریه اصلاح وبهره برداری رسید.
به گزارش ارتیاطات وامور بین الملل شهرداری سنندج : شب گذشته شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر از روند اجرای برقرار روشنایی در معابر پارک جنگلی آبیدر بازدید نمودند.
شهردار سنندج اظهار داشت : پارک جنگلی آبیدر بعنوان یکی از مهم ترین تفرحگاههای سطح شهر همواره برای شهروندان ومدیران شهری از جایگاه ویژه ای برخورداربوده است.
مهندس حشمت اله صیدی بیان کرد : یکی از مهم ترین مشکلات در این پارک قطع سیستم روشنایی در بسیاری از معابر این پارک بود.
وی گفت : سیستم روشنایی پارک امانیه به دلیل فرسوده شدن وقطع کابل ها نیازمند بهسازی کامل بود که سال گذشته طرح بهینه سازی روشنایی معابر پارک جنگلی آبیدر در شورای شهر تصویب و عملیات اجرایی آن در سالجاری آغاز شد.
مهندس صیدی افزود : در راستای اجرای طرح بهینه سازی روشنایی پارک جنگلی آبیدر بسیاری از فونداسیون ها و تیرهای چراغ برق اصلاح وبرای جلوگیری از قطع برق در این طرح کابل ها بصورت هوایی انتقال داده شده است.
وی گفت : علاوه بر اصلاح فونداسیون جهت برقراری روشنایی در بسیاری از معابر که فاقد تیر برق بود فونداسیون نصب جدید به تعداد ۲۵ عدد هم نصب شد.
مهندس صیدی اعلام کرد : علاوه بر پارک امانیه بسیاری از معابر پارک امیریه هم به دلیل رشد درختان دچار سایه اندازی شده بود که با نصب چند عدد تاور و چراغ های قوی مشکل کمبود نور در این مسیر از پارک جنگلی آبیدر هم رفع شد.
شهردار سنندج عنوان کرد : در حال حاضر با اجرای طرح بهینه سازی روشنایی پارک جنگلی آبیدر مشکل روشنایی در این پارک رفع شده و شهروندان ومسافران هم می تواند در شب از زیباهای این پارک استفاده کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات