بیش از هفت میلیون لیتر از روان آبهای سطح شهر جمع آوری شد

معاون خدمات شهری شهردار کرمان:

بیش از  هفت میلیون لیتر از روان آبهای سطح شهر جمع آوری  شد




معاون خدمات شهری شهردار کرمان از جمع آوری بیش از هفت میلیون و ۶۵لیتر  از روان آبهای سطح شهر کرمان خبر داد و گفت:با توجه به آبگرفتگی برخی از معابر طی بارندگی های اخیر در شهر کرمان،این اقدام همچنان ادامه دارد
دکتر نیکویی در گفتگو با پایگاه خبری کرمان آنلاین  به بیش از  ۳۱۳مورد سرویس دهی توسط تانکرهای جمع آوری آبهای سطحی در سطح شهر اشاره و خاطر نشان کرد:بخشی از آب های جمع آوری شده در منطقه یک شهری  مربوط به به چهار راه شهید باهنر ،بزرگراه آیت الله خامنه ای بین کوچه ۳و ۵،بلوار سجادیه جلوی شهرک تامین اجتماعی ،خیابان شهید اخلاقی وبولوار سیدی بوده است .
معاون خدمات شهری شهردار کرمان همچنین از جمع آوری روان آبهای معابر منطقه دو خبر داد و گفت: براساس گزارش های مردمی و بازرسی از معابر ، جمع آوری روان آبها در معابر شهرک شهرداری، بولوار رضوان، بولوار امام حسن( کوچه ) ۷، بولوار امیر کبیر، بهمنیار بین کوچه شش و هشت ، شهرک استانداری، تقاطع ۲۴  آذر به آزادگان و بعضی از کوچه های خیابان ۲۴آذر انجام شده است.

نیکویی تصریح کرد: با توجه به آبگرفتگی در بعضی از کوچه ها ی سطح منطقه سه  و مشکل تردد به منظور تسهیل عبور و مرور  شهروندان، جمع آوری آبهای سطحی در بعضی از کوچه های خیابان ابوذر،خیابان خبرنگار، خیابان شهید بهشتی ،میدان رسالت و خیابان های شیخ احمد کافی ،مالک اشتر،  شهرک ایرانمنش و زیر گذر پنج راه ابوذر در دستور کار قرار که به دنبال آن معابر منطقه چهار نیز مورد بررسی قرار گرفت.
وی با اشاره به ادامه  روند جمع آوری آبهای باران در سطح منطقه  چهار، افزود :در حال حاضر مشکل آبگرفتگی در بعضی از مناطق برطرف شده است که از جمله آن می توان به کوچه های خیابان های ادیب، سلمان فارسی، سرباز، شهیدان اعتباری،  هفده شهریور،اسد آبادی و شهید احمدی اشاره کرد.
وی یاد آور شد:با توجه به مشکل آبگرفتگی در میدان بیرم آباد و سه راه هفده شهریور  و میدان پژوهش (ابتدای  بولوار صبا )، جمع آوری روان آبها در این محدوده ها به سرعت در دستور کار قرار گرفت.
وی تصریح کرد:جمع آوری روان آبها همچنان ادامه دارد و شهروندان می توانند در صورت مشاهده آبگرفتگی معبر  و مشکل در عبور و مرور , مورد مذکور را با اعلام نشانی دقیق به سامانه ۱۳۷اعلام کنند تا در اسرع وقت مشکل آبگرفتگی در آن معبر بر طرف شود .

مهدیه جعفری

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۳۲۰.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات