راه‌اندازی پیست دوچرخه‌سواری به طول ۴ کیلومتر در النگدره تا پایان سال ۱۳۹۷

راه‌اندازی پیست دوچرخه‌سواری به طول ۴ کیلومتر در النگدره تا پایان سال ۱۳۹۷

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، احمدعلی سالاری در بازدید از غرفه شهرداری گرگان در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران، اظهار کرد: در صنعت گردشگری، حوزه حمل و نقل از فاکتورهای مهم است و سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان هم برای سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ برنامه‌های خوبی را برنامه ریزی، تصمیم سازی و اجرا کرده و خواهد کرد.

وی افزود: در اولین قدم، خودروهای گردشگری را در جشن نوروز برای بازدید گردشگران به کمک هتل‌های شهری فعال کردیم.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان، تاکید کرد: اتوبوس سبز در این زمینه طراحی شد که برای گردشگران بسیار جذاب بود و امسال هم این کار را ادامه خواهیم داد.

سالاری تصریح کرد: در بزرگترین پارک تفریحی شمال کشور (النگدره)، سه روز در هفته را به کمک سازمان پارک‌ها به پیاده‌راه تبدیل کردیم که برای گردشگران بسیار جذاب است.

وی با بیان اینکه از خودورهای برقی در این مسیر استفاده شده، اظهار کرد: برای جابجایی گردشگران، اتوبوس‌ها و خودروهای حمل و نقل را به این مجموعه اختصاص دادیم.

وی با اشاره به خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس شهری توسط شهرداری گرگان گفت: به تمام هتل‌ها و میراث فرهنگی برای جابجایی مسافران اعلام آمادگی کردیم و برای سال‌های بعد هم این روند ادامه خواهد یافت.

سالاری بیان کرد: در گرگان سه شنبه‌های بدون خودور را به کمک کمپین حمل و نقل پاک فعال کردیم و مورد توجه همه قرار گرفته ات و در حال راه اندازی پیست دوچرخه هستیم که کار نهایی آن که خط کشی است باقی مانده که آن هم بزودی انجام خواهد شد و در نیمه دوم اسفندماه به بهره‌برداری خواهد رسید که این اقدام در جذب گردشگر هم مفید است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۶ پیست دوچرخه سواری در نقاط مختلف شهر ایجاد خواهد شد، خاطرنشان کرد: برای سال ۹۸ هم برنامه‌های سال قبل را با کیفیت بیشتر انجام خواهیم داد و برنامه های جدیدی هم ارائه خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات