کلنگ‌زنی پروژه شهربازی گرگان قبل از پایان سال

کلنگ‌زنی پروژه شهربازی گرگان قبل از پایان سال

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مجید طاهری در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران که از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران دائر است، اظهار کرد: گرگان علیرغم این که دارای ظرفیت‌های بالای گردشگری است اما متاسفانه در سطح کشور و بین الملل به اندازه کافی شناخته شده نیست.

وی افزود: رویکرد دوره جدید شهرداری گرگان توسعه گردشگری بوده و هدف گذاری‌های اولیه هم بر مبنای شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گرگان روی داده است.

طاهری ادامه داد: در همین راستا شهرداری پروژه‌هایی را برای توسعه گردشگری در دستورکار دارد که از جمله آن احیاء بافت تاریخی است.

وی گفت: بافت تاریخی گرگان اولین بافت تاریخی ثبت شده در کشور است و احیاء آن مورد غفلت مسئولان واقع شده بود و شهرداری اقدامات خوبی را در این زمینه شروع کرده است.

طاهری اظهار کرد: جداره سازی بخشی از بافت تاریخی گرگان شروع شده و پروژه خیابان غذا هم به دلیل مهاجرت معکوس به بافت در دستور کار است.

طاهری با بیان این که محور هزارپیچ گرگان از قابلیت بالایی در زمینه گردشگری برخوردار است، اضافه کرد: شهرداری گرگان در این مکان زمینی به مساحت ۱۵ هکتار را تملک کرده و در این مکان یک مجموعه پارک شهربازی و فضای سبز در دست طراحی است.

وی توضیح داد: این مجموعه با مشارکت بخش خصوصی احداث خواهد شد و طرح های اولیه آن آماده شده و بزودی کلنگ زنی خواهد شد.

طاهری اظهار کرد: احداث تله کابین و سورتمه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری محور ناهارخوران در حال انجام است و شرکت در این نمایشگاه هم برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهر گرگان اتفاق افتاده است.

وی تاکید کرد: در زمینه حمایت از توریسم و هتلداری هم شهرداری وارد شده تا هتلی را با استانداردهای روز احداث کند.

طاهری بیان کرد: وظیفه ما این است که زیرساخت ها را آماده کرده و از سرمایه گذار حمایت کنیم و امیدواریم با هماهنگی سایر مسئولان اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات