اختتامیه اولین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان استان مرکزی با حض...

اختتامیه اولین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان استان مرکزی با حض...

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اراک، اولین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان استان مرکزی با حضور استاندار مرکزی و اهدای جوایز به نفرات برتر به کار خود پایان داد.
رییس سازمان آتش نشانی شهرداری اراک در این خصوص اظهار داشت: با عنایت به اهمیت و نقش مثبت ورزش در سلامت و کارآیی نیروهای آتش نشان، در جلسه کمیته آموزش و بحران آتش نشانان به ریاست مهندس حیدری مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری، مقرر شد یک دوره مسابقات عملیاتی – ورزشی برای تمامی آتش نشانان شهرهای استان با حمایت دفتر شهری برگزار گردد که با توجه به تجربه این سازمان در برگزاری مسابقات بین آتش نشانان اراک در سه سال اخیر، میزبانی آن توسط کمیته مذکور به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک واگذار گردید.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات به مناسبت دومین سالگرد حادثه پلاسکو و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای آتش نشان و نیز گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار گردید در ادامه تصریح کرد: این مسابقات با حضور ۷۴ آتش نشان از ۱۳ شهر و در دو رشته عملیاتی – ترکیبی و کار در ارتفاع، کار خود را در سالن بانوان مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد آغاز کرد و شرکت کنندگان به رقابت با یکدگیر پرداختند.
آقازیارتی با اعلام اینکه ۱۱ نفر از آتش نشانان روستایی نیز در این مسابقات شرکت کرده بودند، افزود: پس از دو روز رقابت تنگاتنگ آتش نشانان، تیم های برتر و نفرات برگزیده این دوره از مسابقات مشخص شدند.
رییس سازمان آتش نشانی خاطر نشان کرد: اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور استاندار مرکزی ،آقازاده، زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، بختیاری فرماندار شهرستان اراک، حیدری مدیر کل دفتر شهری، کاظمی مدیرکل دفتر روستایی، طوفان محمدی، مرتضی سورانه و پیمان رشیدی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک، شالی بگ سرپرست شهرداری و تنی چند از مسوولین شهری و استانی ،در محل سالن مسابقات برگزار شد و احکام قهرمانی و کاپ مسابقات از سوی استاندار و مسوولین به تیم های برتر و نفرات برگزیده اهدا شد.
آقازیارتی در پایان گفت: لازم میدانم از حمایت های مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری مرکزی، سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک که در برگزاری این مسابقات حامی این سازمان بودند صمیمانه قدردانی نمایم.
گفتنی است؛ در این مسابقات از رییس سازمان آتش نشانی اراک، مدیر روابط عمومی و دبیر برگزاری مسابقات بابت برگزاری مطلوب آن، با اهدای لوح سپاس از سوی استاندار مرکزی تقدیر شد. و از دو خودرو آتش نشانی دومنظوره بهره برداری شد.


:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات