نصب نیمکت های بتنی در پارک های سطح منطقه ۳

نصب نیمکت های بتنی در پارک های سطح منطقه ۳

حوزه زیباسازی معاونت خدمات شهری منطقه ۳ اقدام به نصب نیمکت های پارکی جدید در پارک های سطح ناحیه چهار این منطقه کرد .
به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۳، مجتبی یوسفی مدیر منطقه با بیان این مطلب گفت: در ادامه عملیات خدمات رسانی و تکمبل پارک های محله ای کار نصب و جانمایی نیمکت های پارکی از جنس بتنی در پارک های کوی فرهنگیان ۱، پارک یاس و پارک آزادی زویه توسط نیروهای زحمتکش زیباسازی و خدمات شهری این منطقه انجام شد که مورد استقبال و رضایت شهروندان قرار گرفت .

وی با تاکید بر اهمیت رسیدگی به پارک ها و توسعه ی تجهیزات آن ها با وسایل رفاهی اولیه از جمله مبلمان پارکی و ایجاد روشنایی مطلوب ادامه داد و گفت : تعبیه و نصب اینگونه عناصر در فضاهای عمومی شهری تاثیر مستقیم بر رضایت و آرامش شهروندان در استفاده از پارک های محله ای دارد .

مدیر منطقه ۳ عنوان کرد : به همین منظور و در راستای خدمت رسانی به شهروندان کوی فرهگیان و کوی آزادی ( زویه ) ، در روزهای گذشته تعداد۱۲ عدد نیمکت از نوع مرغوب و با کیفیت در سه پارک سطح این محلات نصب شد .

گفتنی است در هفته های اخیر خدمات رسانی به شهروندان در پارک های محلات مذکور بیشتر شده است .نصب وسایل ورزشی و ست تندرستی ، رفع خاموشی پارک ها ، نصب وسایل بازی پلی اتیلن و کفپوش گذاری محوطه بازی آن ، نصب نیمکت ، رسیدگتی به سیمای ظاهری پارک با هرس چمن و درختان و...از جمله اقداماتی است که برای جلب رضایت شهروندان و استفاده آنها از فضاهای عمومی توسط این شهرداری به انجام رسیده است

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات