واگذاری صدور پروانه ساختمانی به نظام مهندسی و دفاتر زیر مجموعه

واگذاری صدور پروانه ساختمانی به نظام مهندسی و دفاتر زیر مجموعه

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اراک، در جلسه کمیسیون فنی و عمران و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر ک ، به ریاست محمد حسین فدایی و اعضای کمیسیون برگزار شد، موضوع واگذاری صدور پروانه ساختمانی به نظام مهندسی و دفاتر زیر مجموعه مطرح و در این زمینه بحث و تبادل صورت پذیرفت .
در ادامه جلسه ، نامه شماره ۴۳۴۸ تعدادی از مالکان شهرک خودرو جهت اطلاع اعضای کمیسیون قرائت شد و همچنین گزارشی نیز از وضعیت موجود اراضی ولی آباد و برنامه شهرداری در رابطه با ساماندهی آنها ارایه گردید .
محمدحسین فدایی رییس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر اراک، بر نظارت مرمت بازار توسط کسبه اشاره کرد و گفت: ثبت جهانی بازار اراک سال‌هاست در دستور کار ادارات و نهادهای ذی ربط قرار دارد و البته اقداماتی نیز در این خصوص انجام گرفته که می بایستی بدانیم این کار تا کجا پیشرفت داشته و چه اقداماتی لازم است در این خصوص صورت بگیرد.
وی با اشاره به خشتی بودن سازه های بازار گفت: سازه های خشتی باید رطوبت رسی داشته باشد اما در بخش هایی از بام بازار برای ترمیم از ایزوگام استفاده شده، که لازم است بدانیم آیا در خصوص ترمیم و مرمت بازار دستورالعمل و یا نظارتی وجود دارد یا خیر.
در پایان جلسه ، مجددا اعضای کمیسیون به بررسی تعداد دیگری از نامه های واصله پرداخته و توسط کارشناس ترافیک گزارش وضعیت موجود بر مرکز کنترل ترافیک ارایه گردید و در این رابطه اعضای کمیسیون پیشنهادات خود را بیان نمود.
:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات