دیدارهیات امناء جدید بازار میانه با شهردار شهر میانه

دیدارهیات امناء جدید بازار میانه با شهردار شهر میانه

دیدارهیات امناء جدید بازار میانه با شهردار شهر میانه

صبح امروز اعضای جدید هیات امناء بازار شهر میانه دیداری با شهردار شهر جناب آقای مهندس میرزایی داشتند آنها ضمن تشکر از اقدامات اخیر شهرداری دراجرای کف پوش مناسب و اقدامات رفع سد معبر و مشارکت در رفع اشکالات سیم کشی قدیمی و مستهلک با همگامی سازمان آتش نشانی میانه در سال جاری ۹۷، در ادامه  به تفکیک سایر مشکلات و موارد نیاز محدوده بازار میانه را مشرحا اعلام نمودند.

موارد مهم نیازهای اصلی فعلی بازار میانه بشرح ذیل می باشد

مشکل کمبود سرویس بهداشتی، ادامه برنامه مدون رفع سد معبر، ایجاد بازارچه محلی در نقاط مختلف شهرمخصوصا شهرکهای اقماری، نظارت و کنترل بیشتر سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی و صدور اخطارهای لازم به صاحبان مغازه که در سیم کشی، محل نامناسب قرار گرفتن کنتور و فیوز برق، و نحوه استفاده از شبکه گاز بصورت غیر اصولی اقدام نموده اند. جلب مشارکت بازاریان با شهرداری در پیاده نمودن طرحهای ماندگار در محدوده بازار. التزام داشتن یک عدد کپسول اطفاء حریق در هر باب مغازه فعال. توسعه و نظارت و ادامه عملیات خط کشی محدوده جلوی مغازه ها برای بهرمندی متناسب فضای عبور و مرور شهروندان. ادامه جلسات هیات امنائ محترم با شهردار محترم شهر میانه و کارشناسان سازمان آتش نشانی برای کنترل بیشتر موارد ایمنی در طول سال.

شهردار میانه نیز در این جلسه بعد از استماع موضوعات و بررسی موارد مطرحه ، دستورات لازم برای برنامه ریزی مدیران شهرداری برای رفع مشکلات بازار میانه در روزای آتی سال و سال جدید صادر فرمودند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری میانه

    منبع خبر

    شهرداری میانه

    شهرداری میانه

    شهرداری میانه یک شهرداری در شهر میانه می باشد

      نظرات