مفاهیم ترافیکی در قالب تئاتر به دانش آموزان آموزش داده می شوند


مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان:


مفاهیم ترافیکی در قالب تئاتر به دانش آموزان آموزش داده می شوند


مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان، از آموزش مفاهیم ترافیکی در قالب تئاتر به دانش‌آموزان خبر داد و گفت: این کار توسط شهرداری و با هماهنگی مدارس در فرهنگسرای کوثر شهرداری کرمان انجام می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، علی زنگی آبادی افزود: طی این اقدام، مفاهیم ترافیکی از جمله عبور ایمن از خیابان، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و چراغ های راهنمایی و رانندگی در قالب تئاتر به دانش‌آموزان، آموزش داده می شود.
وی همچنین به برگزاری کلاس‌های آموزش ترافیک در خانه شهروند بهار  اشاره و خاطرنشان کرد: برای آشنایی بیشتر دانش آموزان، مسئول روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک نیز به مدارس مراجعه کرده و علایم تابلوهای راهنمایی و رانندگی را آموزش می دهد.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان با تاکید بر این که نظارت اجرایی و اعمال قانون برعهده پلیس است، افزود: تمامی اقدامات لازم در زمینه نصب و راه اندازی علایم ترافیکی، خط‌کشی خیابان‌ها و اقدامات عمرانی در زمینه‌ی روان سازی ترافیک توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان انجام می‌شود.
وی همچنین در زمینه فرهنگ سازی و آموزش ترافیک توسط این سازمان، به ساخت انیمیشن طنز اشاره کرد و یادآور شد: راه اندازی دو پارک آموزش ترافیک در محل راهنمایی و رانندگی و کوچه ۲۰ خیابان سرباز نیز از جمله اقدامات این سازمان است که در پارک آموزش ترافیک خیابان سرباز، دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و پیش دبستانی مفاهیم ابتدایی ترافیک را آموزش می بینند.


مهدیه جعفری

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۶۵۲۱.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات