سازمان پسماند شهرداری کرمان کارگاه‌های غیرمجاز جمع‌آوری زباله را پلمب می‌کند

توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان:


بیش از هزار خانوار کرمانی آموزش‌های تفکیک زباله از مبداء را فراگرفتند


سازمان پسماند شهرداری کرمان کارگاه‌های غیرمجاز جمع‌آوری زباله را پلمب می‌کند




مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان گفت: در دی ماه سال جاری توسط این سازمان، به حدود هزار و ۱۲۱ خانوار در شهر کرمان آموزش های لازم در خصوص تفکیک زباله از مبداء داده شد.
به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، محمد رضا قربانی با بیان این که این آموزش‌ها در قالب طرح تفکیک زباله از مبدا ارائه می‌شود، افزود: همچنین هزار و ۴۶۰ خانوار نیز تحت آموزش‌های بازآموزی در این زمینه قرار گرفتند.
وی با اشاره به اهمیت آموزش شهروندان در خصوص طرح تفکیک از مبداء و جداسازی زباله‌های خشک از تر افزود: ۷۷۰ نفر از صاحبان اصناف شهر کرمان نیز در این زمینه آموزش های لازم را فراگرفتند.
وی پسماندهای خشک جمع آوری شده در دی ماه را  ۲۸ هزار و ۸۴۲ کیلوگرم ذکر و خاطرنشان کرد: ۸ میلیون و ۷۵۲ هزار و ۶۴۵ کیلوگرم زباله  تر و خشک در این مدت از سطح شهر کرمان جمع آوری شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان همچنین به  اخطارهای داده شده به خودروهای حمل پسماند خشک و متصدیان کارگاهای بازیافت اشاره و تعداد اخطارهای داده شده در این زمینه را  ۵۱۷ مورد دانست.
وی تاکید کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان برتمام کارگاههای فعال در زمینه جمع آوری زباله نظارت دارد و دراین راستا کارگاه های غیر مجاز را پلمب می‌کند.
قربانی همچنین جمع آوری سگهای بدون صاحب را از جمله اقدامات این سازمان ذکر کرد و گفت: ۴۶۸ قلاده سگ از سطح شهر جمع آوری شده و اقدامات لازم برای عقیم سازی آنها در حال انجام است.
وی همچنین از پاکسازی جاده کوهپایه از خاک و نخاله خبر داد و افزود: همچنین اطراف جاده کوهپایه تسطیح شده است.


مهدیه جعفری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات