مهندس مهدلو شهردار زرند : خیابان شهید خلیلی بهسازی و آسفالت خواهد شد .

مهندس مهدلو شهردار زرند : خیابان شهید خلیلی بهسازی و آسفالت خواهد شد .

مهندس محمد رضا مهدلو شهردار زرند از آسفالت خیابان شهید خلیلی ظرف چند روز آینده خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند مهندس مهدلو شهردار زرند با اعلام این خبر گفت:ساماندهی خیابان‌ شهید خلیلی سال‌ها مورد درخواست شهروندان بود که هم اکنون عملیات جمع اوری جداول در این خیابان‌ها در حال انجام بوده وسپس روکش این معبر اجرائی خواهد شد .

مهندس محمد رضا مهدلو با اعلام اینکه بدون هیاهوی رسانه‌ای و با وجود محدودیت‌های مالی، سعی در ارائه بهترین خدمات به شهروندان را داریم تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثر خیابان ها و همچنین معابر سطح شهر از قدمت زیادی برخوردار هستند و نیاز به زیرسازی اساسی دارنداین امر در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

منتخب شورای شهر زرند جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت مناطقی کمتر توسعه یافته شهر زرند را از سیاست‌ها و اولویت‌های کاری شهرداری در سال جاری دانست گفت:بهسازی و جدول گذاری معابر و همچنین ترمیم آسفالت های قدیمی امری ضروری و زیر بنایی است و به این کار می بایست توجه جدی شود .

وی همچنین بر ضرورت انجام بهسازی آسفالت در کوچه ها و خیابان های سطح شهر تاکید کرد و اظهار داشت: ادامه طرح آسفالت معابر بر حسب اولویت بندی ظرف چند روز آینده اجرائی خواهد شدو در این فاز بیش از ۱۰۰هزار متر مربع دیگر از معابر زیر سازی و آسفالت خواهند شد .

شهردار زرند با بیان اینکه معابر و جداول شهر زرند فرسوده است، بیان کرد : شهر زرند نیازمند ساماندهی اساسی در این زمینه بوده چرا که متاسفانه در سالیان گذشته به این موضوع توجه چندانی نشد.

وی هزینه عملیات جدول گذاری و آسفالت خیابان شهید خلیلی را بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: امید می رود با تحقق خواسته های اصلی و مهم شهروندان که همان آسفالت معابر و خیابان هاست، بتوانیم رضایت آنها را در حوزه عمران و آبادانی جلب نمائیم .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات