تحقق ۶۰ درصد از افق ۱۴۰۴ شهر ارومیه

تحقق ۶۰ درصد از افق ۱۴۰۴ شهر ارومیه

شهردار ارومیه در نهمین نمایشگاه شهر ایده آل" دستاوردهای چهل ساله شهرداری‌های کشور در شهر بندرعباس"  گفت:  ۶۰ درصد از افق۱۴۰۴ شهر ارومیه یعنی شهر سبز، پاک ، فرهنگی، مجهز به حمل و نقل ریلی و فناوری اطلاعات و برخوردار از اقتصاد پویا محقق شده است .

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  محمد حضرت پور در مصاحبه با واحد خبر صدا و سیما در  نهمین نمایشگاه شهر ایده آل، "دستاوردهای چهل ساله شهرداری‌های کشور در شهر بندرعباس"  بیان کرد:  افق ۱۴۰۴ شهر ارومیه،  یعنی شهری سبز، سالم، فرهنگی، مجهز به فناوری اطلاعات، حمل نقل ریلی و برخورداری شهروندان  از اقتصاد د پویا  کلید خورده  و برای رسیدن به این افق برنامه های بسیاری اجرا  و در دست اجرا است .

وی با اشاره به گسترش فضای سبز در شهر ارومیه  عنوان کرد:  در حال حاضر در جهت برخورداری شهروندان از فضای سالم و سبز  ۶۰۰ هکتار فضای سبز تجهیز شده  ایجاد شده است .

شهردار ارومیه گفت: در راستای تحقق افق ۱۴۰۴ و برخورداری شهروندان از امکانات شایسته، آسفالت معابر شهری به ویژه آسفالت معابر خاکی در مناطق کم برخوردار شهری، ساماندهی آب های سطحی، پیاده رو سازی گسترده معابر شهری ، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی  و تجهیز پایانه های حمل و نقل شهری  انجام شده است .

وی با بیان این که یکی از محورهای افق ۱۴۰۴ برخورداری شهروندان از فناوری اطلاعات است، گفت:   در افق ۱۴۰۴  ارومیه به عنوان یک شهر ایده ال و هوشمند معرفی می شود .

شهردار ارومیه با اعلام اینکه  با توسعه زیر ساخت ها جلوتر از افق ۱۴۰۴ یعنی در سال ۱۴۰۰ به اهداف و برنامه های پیش بینی شده دست خواهیم یافت، اظهار کرد: امید است با تحقق افق ،  شهروندان از یک شهر آباد و توسعه یافته و فضای زندگی مطلوب بهرمند شوند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات