️آزاد سازی ملک جنب آرامگاه شمس تبریزی پس از۱۳ سال

️آزاد سازی ملک جنب آرامگاه شمس تبریزی پس از۱۳ سال

️آزاد سازی ملک جنب آرامگاه شمس تبریزی پس از۱۳ سال

محرم اکبرزاده در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی از آزاد سازی ملک جنب آرامگاه شمس تبریزی خبر داد.

شهردار خوی اظهار داشت: آرامگاه شمس تبریزی مهمترین پروژه عمرانی با رویکرد فرهنگی و گردشگری خوی بوده و  می توان گفت سهم بزرگی در تحول گردشگری استان و منطقه خواهد داشت.

محرم اکبرزاده افزود: تملک و آزاد سازی املاک محدوده آرامگاه از چندین سال گذشته با تلاش شورای شهر وشهرداری خوی صورت گرفته و پروژه های مختلف عمرانی در این محوطه اجرا شد و در کنار پروژه های عمرانی، بخشی از همایش های ملی و بین المللی شمس طی سال های گذشته در این آرامگاه اجرا شده است.

وی افزود: ساماندهی و محوطه سازی و کف سازی آرامگاه، دیوارکشی، احداث سرویس های بهداشتی، بهسازی محوطه و اجرای فضاهای سبز، نورپردازی و اجرای سیستم روشنایی بخشی از اقدامات عمرانی شهرداری در آرامگاه شمس تبریزی است.

شهردار خوی اذعان داشت: تملک و آزاد سازی املاک محدوده آرامگاه  طی مدت زمان نزدیک به ۱۵ سال گذشته آغاز شده و تنها ملک باقیمانده در جنب آرامگاه به مساحت بیش از ۳۶۷ متر مربع طی روزهای آغازین هفته جاری طی انجام فرآیند قانونی تملک و پس از ۱۳ سال از سوی شهرداری خوی آزاد سازی شد.

گفتنی است شهرداری خوی طی سالهای اخیر در حوزه تملک و آزادسازی گام های موفقی برداشته که از جمله این اقدامات می توان به آزاد سازی و تملک املاک در تخته پل و خیابان شهید موسوی، تملک و آزادسازی ملک آذرپناه پس از دو دهه اشاره کرد که این آزادسازی ها در اجرا و ساماندهی معابر اصلی در این مناطق تاثیر بسزایی داشته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری خوی

    منبع خبر

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی یک شهرداری در شهر خوى می باشد

      نظرات