دفتر ویژه امور بانوان در شهرداری گرگان تشکیل می‌شود/ پیگیری ویژه برای تبدیل

دفتر ویژه امور بانوان در شهرداری گرگان تشکیل می‌شود/ پیگیری ویژه برای تبدیل

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود در جلسه تقدیر از بانوان شهرداری گرگان که به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر برگزار شد، اظهار کرد: مسائل بانوان همیشه برای ما جز اولویت‌ها بوده و برنامه‌هایی را هم داریم که در آینده اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: اعتقادم این است که انتخاب افراد برای انجام مسوولیت باید بر اساس شایستگی‌ها باشد و در همین راستا در بخش بانوان برنامه‌ریزی انجام شده تا کارکنان بانوی شهرداری گرگان در قالب پر کردن فرم‌های خود اظهاری توانمندی و علاقه‌مندی‌های خود را در کنار پیشنهادات و انتقادها اعلام کنند که بتوانیم در این راستا عملکرد موفقی داشته باشیم و شاهد توسعه انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی شهرداری گرگان باشیم.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: قرار است کارگروهی برای حوزه بانوان تشکیل شود که جمعی از همکاران در آن کمیته عضو خواهند بود و مسائل حوزه بانوان پیگیری خواهد شد و از سوی دیگر با تغییر چارت سازمانی و تشکیل دفتر امور بانوان و خانواده موافقم و موضوع باید از طریق امور اداری پیگیری شود و امیدوارم بتوانیم این دفتر ویژه را در شهرداری تشکیل دهیم.

دادبود در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری گرگان، بیان کرد: از مدت‌ها قبل مکاتبه کرده‌ایم و در حوزه قانون مدیریت خدمات کشوری و دولت این اتفاق افتاده و تقریبا نیروهای شرکتی در بدنه دولت وجود ندارد و همه شرکتی‌ها تبدیل وضعیت شدند و بر اساس قانون امکان انتصاب افراد قراردادی در پست‌های سازمانی وجود دارد.

وی اضافه کرد: ما هم به دنبال این هستیم که این اتفاق در شهرداری گرگان رقم بخورد و بر اساس اظهارات سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان این موضوع در همایش شهرداری‌ها در بندرعباس هم مطرح و پیگیری شده و قول‌های مساعدی در این حوزه داده شده و امیدواریم هرچه زودتر این مهم اتفاق بیافتد.

شهردار گرگان تصریح کرد: این موضوع دست شهردار یا شورا نیست و این یک ضوابطی دارد که باید از طریق وزارت کشور ابلاغ شود و ما وظیفه داریم این موضوع را پیگیری کنیم که ما در شهرداری گرگان این موضوع را هر هفته پیگیری می‌کنیم و دغدغه خودمان هم این موضوع است و تلاش می‌کنیم هرچه سریعتر انجام شود.

دادبود گفت: استفاده از ظرفیت همکاران مجموعه شهرداری دستور اول کار ما است و منابع انسانی مهمترین منابعی است که ما داریم و اگر امروز من به عنوان شهردار موفق بوده‌ام که در بهمن‌ماه حقوق و عیدی را پرداخت کنم حاصل تلاش تمام همکاران در تمام حوزه‌ها بوده و نقش شهردار تنها برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بوده است.

وی تاکید کرد: هیچ شهرداری به تنهایی نمی‌تواند کاری را از پیش ببرد و موفق باشد و هیچکس نمی‌تواند چنین ادعایی کند و این موفقیت‌ها حاصل همکاری همه شما همکاران در شهرداری گرگان است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات