تشکیل جلسه ویژه کارگروه ستاد استقبال از نوروز در شهرداری میانه

تشکیل جلسه ویژه کارگروه ستاد استقبال از نوروز در شهرداری میانه

تشکیل جلسه ویژه کارگروه ستاد استقبال از نوروز در شهرداری میانه

با نزدیک شدن به آخر سال و رسیدن سال جدید ۹۸، شهرداری میانه اولین جلسه اجرایی واحدهای خدمات رسان ویژه سال و با حضور شهردار محترم و معاونین خود با اخذ برنامه کاری از سوی مدیران برگزار گردید وسپس با جمع­بندی اولویتها، عملا دستور عملیاتی شدن فعالیتهای ویژه استقبال از عید را از سوی شهردار محترم صادر و وظایف تک تک واحدها را به مسئولین این امر تبعین وابلاغ نموند.

عملیات امسال واحدهای درگیر استقبال از سال جدید بصورت مفید بشرح ذیل می­ باشد .

الف) تشدید برنامه کاری واحد خدمات شهری که شامل پاکسازی و شتشوی کلیه معابر و خیابانها و میادین و ورودیهای شهر ازسمت تهران و تبریز، رفع نواقص ماشین آلات حمل زباله و بررسی کمبودهای مخازن و سطل های جمع آوری آشغال و تلاش زمانی بیشتر عوامل خدمات شهری در شب عید جهت حمل و دفع زباله.

ب) کنترل شهر از بابت رفع سد معبر و هدایت دستفروشان و چهار چرخیها به مکان مناسب در مرکز شهر جهت جلوگیری از ترافیک تردد عابرین پیاده در مسیر خرید شب عید.

د: آماده سازی رفیوژها برای کاشت گل فصلی و نهال و فضاسازی و رنگ آمیزی جداول و زیباسازی میادین و تقاطع های عبور و مرور مردم و مسافرین و آماده سازی پارکها و بوستانها و سرویس بهداشتی و نمازخانه و اماکن تفریحی و سرگرمی.

ر) پاکسازی شهر از نخاله های ساختمانی و لکه گیری وسیع و حتی آسفالت ریزی خیابانها و میادین رفت آمد مردم و مسافرین.

ج) اجرای برنامه فرهنگی و هنری در قالب جنگ شادی بمدت ۴ روز در پارک انقلاب در هفته اول سال ۹۸ برای عموم مردم و مسافرین و گردشگران.

خ ) آماده باش سازمانهای آتش نشانی برای رفع حوادث احتمالی و مراسم چهارشنبه آخر سال و خدمات ویژه سازمان حمل و نقل همگانی شهر و حومه برای ایاب و ذهاب خانواده ها برای دیدار اقوام و خویشاوندان.

چ) تنظیم کشیک همکاران و حضور آنها درایام تعطیلات عید در شهرداری برای نظارت و خدمات رسانی مطلوب واحدهای شهرداری.

درضمن شهرداری میانه امسال المانهای جدید با شکلهای مختلف جهت زیباسازی مکانهای مختلف خریداری شده است که به ترتیب درمیادین و تقاطع های مناسب نسب خواهد شد.

شهرداری  آرزوی سال خوب و بابرکت ، همراه با شادی و سلامتی برای شهروندان  محترم مسئلت دارند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری میانه

    منبع خبر

    شهرداری میانه

    شهرداری میانه

    شهرداری میانه یک شهرداری در شهر میانه می باشد

      نظرات