دومین جلسه کارگروه تخصصی ساختار، تشکیلات و بهبود روش‏های شهرداریهای کشور با حضور پر رنگ شهرداری خوی

دومین جلسه کارگروه تخصصی ساختار، تشکیلات و بهبود روش‏های شهرداریهای کشور با حضور پر رنگ شهرداری خوی

دومین جلسه کارگروه تخصصی ساختار، تشکیلات و بهبود روش‏های شهرداریهای کشور با حضور پر رنگ شهرداری خوی

پیش نویس اولیه تفاهم نامه های همکاری میان سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با بانک مرکزی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در حوزه خدمات شهری توسط #شهرداری_خوی تهیه می شود.

دومین جلسه کارگروه تخصصی ساختار، تشکیلات و بهبود روش‏های شهرداریها با حضور اعضاء و نمایندگان منتخب شهرداری‏ها ۱۴ اسفند در سازمان شهرداری‏ها و دهیاری‏های کشور تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‏ها و دهیاری‏های کشور، در ابتدای جلسه رشیدی شهردارخرم آباد و عباس کرکهآبادی مدیرکل دفتر نوسازی، تحول‏اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‏ها و دهیاری‏ها توضیحاتی در خصوص موضوعات مطرح در جلسه قبل کارگروه ارائه نمودند و سپس بسته‏های پیشنهادی و عملیاتی شهرداری‏ها در مورد فرآیندهای مشترک و اختصاصی به منظور اصلاح یا الکترونیکی نمودن آن‏ها و با هدف کاهش هزینه و انرژی و تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان و جامعه هدف و افزایش‏ بهرهوری مطرح و مورد بررسی قرارگرفت.

در ادامه این جلسه مقررگردید طرحی درخصوص ویژگیها و قابلیتهای سیستم جامع و یکپارچه اداری، مالی، بودجه و ارزیابی عملکرد شهرداریها با لحاظ نمودن نقاط قوت و ضعف توسط شهرداری خوی با همکاری شهرداری یزد تدوین و ارائه گردد.

همچنین مقرر شد پیش نویس اولیه تفاهم نامه های همکاری میان سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با بانک مرکزی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در حوزه خدمات شهری توسط #شهرداری_خوی تهیه و در جلسه آتی ارایه و مطرح شود.

در ادامه شهرداری یزد نیز موظف شد طرحی پیرامون ساماندهی عوارض خودرو و ارائه تمهیدات مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات همراه با گزارشی از فواید و آثار مثبت اجرای این طرح و پیش زمینه های لازم برای تحقق آن تهیه و ارائه نماید.

در خاتمه جلسه مقرر گردید پس از جمع بندی نظرات و دریافت پیشنهادهای سایر اعضای کارگروه و شهرداری‏ها، حداقل ۳ فرآیند اختصاصی برای اصلاح یا الکترونیکی شدن انتخاب و طرح اجرایی آن توسط شهرداری کرج با همکاری شهرداری رشت تهیه شود.

در انتهای جلسه مقرر شد جلسه بعدی اواخر خرداد ماه سال آینده برگزار گردد.

این جلسه با حضور شهرداران خرمآباد، #خوی و سرپرست شهرداری یزد، معاونین و نمایندگان شهرداریهای یزد، کاشان، رشت، خرمآباد وکرج تشکیل شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری خوی

    منبع خبر

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی یک شهرداری در شهر خوى می باشد

      نظرات