گردهمایی فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج برگزار شد

گردهمایی فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج برگزار شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند ؛ آخرین نشست گردهمایی فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج حوزه ادارات شهرستان بیرجند در سال ۹۷ در محل نمازخانه شهرداری بیرجند تشکیل شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان در این نشست با بیان اینکه حضور بسیج در همه عرصه ها برای پیشبرد اقتدار و عزت نظام است تصریح کرد: گسترش اخلاق و معنویت در جامعه اسلامی وظیفه اصلی بسیج برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

سرهنگ دوم پاسدار حمید علی آبادی ادامه داد: داشتن روحیه انقلابی از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران باعث پیشرفت کشور گردید.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری، حلقه های صالحین را متشکل از افراد پرهیزکار، متدین و صالح دانست و خاطر نشان کرد: این مساله که چه کسانی برای حاضرین در این حلقه ها صحبت می کنند بسیار حائز اهمیت می باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان یکی از سرفصل های مفید را تبیین فرمایشات رهبری عنوان کرد و افزود: می بایست مدیران اجرایی سنگ زیرین آسیاب باشند چون کار اجرایی و میدانی می کنند.

سرهنگ دوم پاسدار حمید علی آبادی یکی از ضرورت ها را کاهش برنامه های حاشیه ای و کم بهره ذکر کرد و ادامه داد: پیشنهادات و نظرات فرماندهان پایگاهها برای ما مهم است و می تواند کمک شایانی برای اجرای برنامه های منسجم در سطح شهر باشد.

وی با اشاره به توجیه و آشنایی با سند انتظار و ساماندهی پایگاهها با عرصه های ۹ گانه و مجموعه های نقش آفرین یادآور شد: هر پایگاه می تواند در سه عرصه فعالیت نماید و در سال آینده پایگاهها بر اساس عرصه ها سازماندهی شوند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از پایگاههای نمونه بسیج ادارات شهرستان بیرجند تقدیر شد و ضمن تشکر از زحمات سید مهدی موسوی فرمانده سابق پایگاه شهید حکمت شهرداری، محسن کدخدا به عنوان سرپرست جدید این پایگاه معرفی شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات