گل‌کاری و احداث فرش گل در میادین و بلوارهای مرکز شهر

گل‌کاری و احداث فرش گل در میادین و بلوارهای مرکز شهر

جهت استقبال از عید نوروز و ایام بهار و به منظور ایجاد چشم اندازی زیبا، عملیات گل‌کاری و ایجاد فرش گل در میدانهای جمهوری، شهدا، پارک شماره یک زیباشهر و اتوبان آیت الله بهبهانی در حوزه استحفاظی منطقه یک شهرداری اهواز انجام شد.

مهراب فلسفی زاده مدیر منطقه یک شهرداری اهواز  با بیان این خبر گفت: شهر اهواز و بویژه هسته مرکزی شهر در روزهای بهار پذیرای هزاران نفر از هموطنان ما از اقصی نقاط کشور می‌باشد و بدین جهت برای ایجاد فضایی شادی‌بخش و نشاط آور، عوامل فضای سبز این منطقه اقدام به کاشت انواع گلهای فصلی کردند.

وی افزود: در این عملیات گلهای کاشته شده عبارتند از گل اطلسی به تعداد ۳۶۵۰۰ نهال ، گل شمعدانی ۱۰۰۰۰ نهال ، گل سنسیو ۱۰۰۰۰ نهال ، گل گازانیا ۱۰۰۰۰ ، گل جعفری همیشه بهار۱۲۰۰۰ نهال، لادن بهار۱۲۰۰۰ نهال ، گل میمون بهار۱۲۰۰۰ نهال ، قرن فول بهار۱۲۰۰۰ نهال ، آفتاب گردان زینتی۴۰۰۰ نهال ، ختمی فصلی ۵۰۰۰  نهال در نقاط مختلف سطح منطقه از جمله میدانهای جمهوری، شهدا، لوپهای پل پنجم، پارک شماره یک، بلوار جواد الائمه، اتوبان آیت الله بهبهانی ، بلوار شریعتی و ...

این مقام مسئول عنوان کرد: از دیگر کارهای انجام گرفته در حوزه فضای سبز ، هرس درختان و درختچه‌های سطح منطقه می باشد که به صورت مستمر انجام می گیرد و امید است که شهروندان در حفظ و نگهداری فضای سبز با مجموعه شهرداری همکاری نمایند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات