تمبر و پوستر کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان طراحی و آماده چاپ است

تمبر و پوستر کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان طراحی و آماده چاپ است

شهردار سنندج و رییس کمیته تبلیغات و فضاسازی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان با بیان اینکه برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان یکی از مهم ترین رویداهای فرهنگی است گفت :تمام دستگاهها باید با تمام توان در جهت فضا سازی و برگزاری باشکوه این کنگره تلاش کنند.
به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: جلسه هماهنگی کمیته تبلیغات و فضاسازی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در آمفی تئاتر کتابخانه امام خامنه ای برگزار شد.
شهردار سنندج و رییس کمیته تبلیغات و فضاسازی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان عنوان کرد: برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان یکی از مهم ترین رویدادههای فرهنگی و ارزشی است که در سال آینده برگزار می شود.
مهندس حشمت اله صیدی بیان کرد : همه ما مدیدون شهدا هستیم و باید در ترویج رشادتها و فرهنگ ایثارشهداء به نسل های امروزی تلاش کنیم.
وی افزود : شهرداری ها در راستای فضا سازی محیطی سطح در ایام ومناسبت های مختلف در طول سال اقدامات مناسبی را انجام می دهند که باید بصورت ویژه در راستای آماده سازی و فضاسازی محیط شهری جهت برگزاری این رویداد مهم فرهنگی تلاش کنند.
وی گفت: هدف از برگزاری این جلسه تقسیم و اعلام شرح وظایف هر یک از اعضاء و برنامه ریزی های لازم جهت فضا سازی بهتر محیط سطح شهربرای برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان است.
مهندس صیدی خاطرنشان کرد: چاپ و نصب بنر در اماکن عمومی با هماهنگی شهرداریهای استان، اختصاص بخشی از بودجه فرهنگی هر اداره به کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان، دیوارنویسی و نقاشی دیواری در سطح شهرهای استان، اختصاص مکان برای تبلیغات محیطی در محوطه ادارات و استفاده از ظرفیت سازمان حمل و نقل و بار و مسافر در حوزه تبلیغات سیار از جمله اقداماتی است که شهرداری ها می توانند از آن در راستای فضا سازی سطح شهر در ایام برگزاری کنگره اقدام نمایند.
وی همچنین افزود: نامگذاری کوچه ها و اماکن عمومی به نام شهدای گرانقدر، استفاده از ظرفیت بیلبوردهای تبلیغاتی، چاپ و رونمایی از تمبر شهدای استان در اجلاسیه نهایی کنگره، استفاده از ظرفیت های فضای سایبری و شبکه های و اجتماعی و سایر ادارات از دیگر بخش های که شهرداری ها در دستور کار خود قرار دهند.
صیدی همچنین تاکید کرد: از دیگر محورهای مورد بحث در نشست هماهنگی کمیته تبلیغات و فضاسازی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان ارائه طرح ها و ایده ها بای تبلیغات شهری جریان سازی اجتماعی برای کنگره، استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات در سطح استان و همکاری اتحادیه های مجمع امور صنفی در تبلیغات محیطی سطح استان است.
شهردار سنندج و رییس کمیته تبلیغات و فضاسازی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان از طراحی و چاپ تمبر و پوستر کنگره یادواره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان خبر داد و گفت : امیدواریم با هماهنگی بیشتر بتوانیم در جهت برگزاری باشکوه این رویداد مهم فرهنگی گام برداریم.


معاون هماهنگی سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه این نشست اظهار داشت: انتقال فرهنگ شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان از مهم ترین وظایف همه دستگاههای اجرایی است از این رو همه آنها بایستی در برگزاری هر چه بهتر این رویداد بزرگ فرهنگی تمام توان خود را به کار ببندند.
سرهنگ آزادی پور با تاکید بر اینکه کمیته فضاسازی و تبلیغات ۵۴۰۰ شهید استان یکی از کمیته های حساس کنگره است، تاکید کرد: دستگاههای اجرایی باید با فضاسازی محیطی و تبلیغات گسترده در فضاهای مجازی در خصوص جریان سازی فرهنگ ایثار و شهادت که باید در جامعه نمود پیدا کند به نحو مطلوب و شایسته عمل کنند.
وی با اشاره به اینکه فرصت زیادی تا برگزاری کنگره یادواره ۵۴۰۰ شهید در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار شود، باقی نمانده است تاکید نمود :تمامی دستگاههای اجرایی و ادارات هرچه سریعتر برنامه ها واقدامات خود را جهت برگزاری شایسته و مطلوب این کنگره آماده نمایند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات