دکتر مجید مقدم رئیس شورای اسلامی شهر خوی :  ۵۰۰۰ اصله نهال در خوی کاشته شد

دکتر مجید مقدم رئیس شورای اسلامی شهر خوی : ۵۰۰۰ اصله نهال در خوی کاشته شد

دکتر مجید مقدم رئیس شورای اسلامی شهر خوی :  ۵۰۰۰ اصله نهال در خوی کاشته شد


رئیس شورای شهر خوی از کاشت ۵ هزار اصله نهال توسط مردم در این شهر خبرداد .

مجیدمقدم در گفت و گو با ایسنا منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد : مراسم باشکوه جشن درختکاری روز جمعه مورخه ۱۷ اسفندماه در محل تپه شهدای گمنام خوی با حضور مردم برگزار شد.

مقدم با بیان اینکه تمهیدات خاصی برای برگزاری این مراسم در نظر گرفته شد تصریح کرد : سرویس های رایگان از محل میادین ولیعصر ، بسیج و شیخ نوایی مردم را به محل تپه شهدای گمنام منتقل نمودند.

رییس شورای شهر خوی همچنین از برگزاری بزرگترین همایش دوچرخه سواری بمناسبت جشن درختکاری خبر داد و گفت : به منظور ترویج فرهنگ دوچرخه سواری همایش بزرگ دوچرخه سواری با حضور علاقمندان برگزار شد که جوایز ارزنده ای به نفرات اهدا شد.

مقدم گسترش فضاهای سبز و نهادینه کردن فرهنگ درختکاری را از اولویت های شورا و شهرداری خوی عنوان کرد و گفت : سلامت ، زیبایی ، طراوت شهرها و مردم بستگی به گستردگی فضاهای سبز و تعداد درختان آن شهر دارد.

در آخر از حضور مردم عزیز و بافرهنگ خوی، جوانان، دانش آموزان، دانشجویان، دوچرخه سوران، ورزشکاران، بانوان، سفیران اهدای عضو، نیروهای محترم هلال احمر، سمن های مردمی، نیروهای فعال آتش نشانی، عزیزان زحمتکش فضای سبز و خدمات شهری، ستاد اجرائیات، سازمان حمل و نقل عمومی و  مدیریت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خوی، پایگاهای بسیج و نیروهای نظامی، و همه عوامل تشکر و قدردانی مینمایم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری خوی

    منبع خبر

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی یک شهرداری در شهر خوى می باشد

      نظرات