ارتقای فرهنگ عمومی غایت برنامه های اجتماعی مدیریت شهری است

ارتقای فرهنگ عمومی غایت برنامه های اجتماعی مدیریت شهری است

سعید ابریشمی راد ضمن تسلیت ایام شهادت امام هادی (ع) بیان کرد: افتخار داریم در مکانی گرد آمده ایم که ارزش های والای نهفته در فرهنگ شهادت به اوج خود رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شهدا ارزشمندترین دارایی خود که جان خویش بود را فدا کردند و ما امروز میراث دار ارزشی بس گرانبها هستیم خاطر نشان کرد: "ایثار" ارزشی است که در فرهنگ شهادت نهفته ،آنها برای رفاه، تامین امنیت و آسایش دیگران به میدان رفتند و ما امروز چقدر حاضریم از چیزهایی که داریم بگذریم تا دیگران به رفاه و آسایش برسند؟

شهردار کاشان بیان کرد: تمامی خادمین مردم در شهرداری در کنارتمام وظایف قانونی خود، به وظیفه اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی خود یعنی کارآمدی دین در اجرای امور و مدیریت شهر توجه ویژه دارند.

ابریشمی راد ادامه داد: مبنای کار در دوره جدید مدیریت شهری مشارکت شهروندان بوده است و تمامی فعالیت های ما در شهرداری با نظارت شهروندان شکل می گیرد.

وی بیان کرد: ارتقای فرهنگ عمومی سر فصل و غایت برنامه های اجتماعی  مدیریت شهری است  و در این مسیر نقش دین ، مذهب و نیز مساجد به عنوان کانون نورانی محلات نقشی بی بدیل به شمار می رود.

شهردار کاشان اضافه کرد: شهرداری در مسیر ارتقای فرهنگ عمومی،جلسات زیادی با ائمه جماعات مساجد برگزار کرده و باید تمامی مشکلات مردم در مساجد حل شوند.

وی با بیان اینکه آهنگ خدمت، سال هاست در کاشان نواخته شد و ما هم ادامه دهنده راه خدمتگزاران مردم هستیم متذکر شد: در ایام پایانی سال اتفاقات خوبی در شهر رقم خورده که بلوک فرش خیابان شهید حسنی نژاد، آسفالت میدان حضرت معصومه(س)، بهسازی خیابان بخارایی، آزاد سازی در مناطق مختلف و نیز آمادگی برای استقبال از بهار.... بخشی از این خدمات در روزهای پایان سال است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات