حلقه انسانی کودکان در سبزه‌میدان تشکیل شد

حلقه انسانی کودکان در سبزه‌میدان تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی  سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین؛ رشوند آوه ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت ابعاد اجتماعی و فرهنگی پروژه بازآفرینی محدوده سبزه‌میدان به عنوان بخشی از دولتخانه صفوی، اعضای دفتر تسهیلگری این پروژه به دنبال برگزاری رویدادهای مختلف اجتماعی برای تمام اقشار در محدوده هستند.

وی افزود: با توجه به اهمیتی که کودکان در شهر و توسعه آتی آن دارند، این قشر به عنوان  اولین گروه هدف برگزاری رویدادهای اجتماعی در سبزه‌میدان مد نظر قرار گرفته‌اند. به این منظور، برنامه بازدید ۷۵ کودک پسر مشغول به تحصیل در دبستان شهیدی که در مجاورت محدوده سبزه‌میدان قرار دارد به همراه والدین آنان و مسئولان مدرسه انجام شد.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین در تشریح این برنامه بیان کرد: هدف از برگزاری این رویداد، در مرحله اول، حساس کردن دانش‌آموزان نسبت به محیط شهری پیرامون در قالب مسابقه نقاشی با موضوع تصویر ذهنی از سبزه‌میدان به مثابه بستر شهری به عنوان محیط آموزشی آنان و در مرحله دوم، بازدید از سبزه‌میدان و مجموعه دولتخانه، به عنوان مهم‌ترین عنصر کالبدی پیرامونی سبزه‌میدان، بوده است.

وی اضافه کرد: از دیگر اهداف این برنامه اجتماعی و فرهنگی می‌توان به جلب توجه همشهریان از سبزه‌میدان به اهمیت این فضای با ارزش شهری به عنوان میراثی که باید برای نسل‌های آینده حفظ شود اشاره کرد.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات