آغاز اقدامات شهرداری پاوه جهت استقبال از بهار و نوروز

آغاز اقدامات شهرداری پاوه جهت استقبال از بهار و نوروز

شهردار پاوه از آغاز اقدامات شهرداری به منظور آماده‌سازی شهر جهت استقبال از بهار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ علی‌محمد میری شهردار پاوه با اعلام خبر فوق گفت: در این عملیات که به منظور آماده‌سازی شهر جهت استقبال از بهار و میهمانان نوروزی و همچنین ارئه خدمات شایسته‌تر به شهروندان صورت می‌گیرد تا کنون اقداماتی از قبیل هرس درختان سطح شهر، کاشت نهال در پارک دانشجو با همکاری اداره منابع طبیعی، تهیه و تنظیم لیست کشیک پرسنل در بخش‌های اداری، خدماتی، آتش‌نشانی جهت ارائه خدمت به شهروندان محترم در ایام تعطیل و برگزاری جلسه توجیهی رانندگان تاکسی جهت ارائه خدمات شایسته به شهروندان و میهمانان نوروزی در ایام نوروز به انجام رسیده است.

شهردار پاوه افزود: اقداماتی از قبیل نظافت کلی سطح شهر به صورت ویژه، رسیدگی به وضعیت روشنایی معابر و پارک‌ها، رنگ‌آمیزی جداول و بلوارهای سطح شهر پاوه و نیز مبلمان شهری و تجهیزات پارک‌ها و آبنماها، احداث یک باب ساختمان به سبک معماری قدیم و سنتی منطقه در جوار ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۲ جهت بازدید گردشگران و نیز برپایی سفره هفت سین، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی عمومی سطح شهر نیز از جمله فعالیت‌های در حال اجرای شهرداری می‌باشد که اکنون عملیات اجرایی آن‌ها با تلاش شبانه‌روزی و مضاعف و با کیفیتی قابل قبول در سطحی بسیار وسیع توسط چند اکیپ در حال انجام است.

وی کاشت گل فصلی و چمن‌کاری و لکه‌گیری گسترده آسفالت معابر سطح شهر را از دیگر تمهیدات شهرداری جهت آماده‌سازی شهر عنوان نمود که در صورت مساعد بودن شرایط جوی طی روزهای آتی به انجام خواهند رسید.

شهردار پاوه عنوان نمود: امسال در نظر است میادین و برخی از معابر اصلی و نیز المان‌های سطح شهر به صورتی خاص و ویژه نورپردازی شوند.

وی تصریح نمود: این شهرداری در کنار انجام اقدامات فوق از ادامه عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی غافل نبوده و حتی در طول زمستان هم در ایامی که شرایط جوی مساعد بود در حال فعالیت بوده و اکنون پروژه همسان‌سازی و ساماندهی پیاده‌روهای خیابان‌های امام خمینی (ره) و امام شافعی در حال انجام است و تلاش بر این است تا پایان سال به انجام برسند.

شهردار پاوه از همکاری، تعامل و همدلی شهروندان خوب پاوه در تمام زمینه‌ها با پرسنل خدوم و تلاشگر شهرداری تشکر و قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد مجموعه شهرداری بتواند دست در دست شهروندان در راستای ایجاد شهری آباد و پرنشاط گام بردارد.


/ انتهای خبر / لینک اصل خبر در سایت شهرداری پاوه

    منبع خبر

    شهرداری پاوه

    شهرداری پاوه یک شهرداری در شهر پاوه می باشد

      نظرات