صبح امروز رخ داد:آتش سوزی دو باب منزل مسکونی در رشت/آتش نشانی رشت

صبح امروز رخ داد:آتش سوزی دو باب منزل مسکونی در رشت/آتش نشانی رشت


۱۲۵ رشت- به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت- این آتش سوزی در ساعت ۰۵۲۳ صبح امروز ۱۹ اسفند ۹۷ به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که سریعا ۱۳ آتش نشان بهمراه ۵ دستگاه خودروی اطفایی از ۳ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه واقع در بلوار شهید افتخاری، پشت شرکت دخانیات کوچه مهر ورزان اعزام شدند .

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی در این باره گفت: به محض رسیدن به محل آتش سوزی، حجم بسیار زیادی از شعله های سرکش آتش که سربندی دو باب منزل مسکونی ویلایی را در برگرفته بود مشاهده می شد .

وی در ادامه با بیان اینکه آتش از منزل اول که دارای بیمه آتش سوزی بوده است آغاز و سرایت آن به منزل مجاور که فاقد بیمه بوده ادامه داشت افزود: آتش نشانان سریعا با توجه به حجم بالای آتش نسبت به مهار و اطفاء و پاکسازی محل حادثه اقدام کردند .

مومنی در ادامه به تنگ و باریک بودن کوچه های منتهی به محل آتش سوزی اشاره داشت و افزود: یکی از دغدغه ها و موانع پیش رو جهت اعزام خودروهای اطفایی به محل حادثه پارک خودروهای شخصی در کوچه ها تنگ و باریک و طویل منتهی به محل آتش سوزی بود که آتش نشانان به واسطه پرتاب چندین لوله آبرسان توانستند نسبت به امداد رسانی اقدام کنند .

مومنی با بیان اینکه علت حادثه و میزان خسارت وارده در دست بررسی است، افزود: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات