فعالیت های عمرانی در چهارباغ عباسی متوقف شد

فعالیت های عمرانی در چهارباغ عباسی متوقف شد

مدیر پروژه چهارباغ عباسی گفت: عملیات عمرانی پیاده راه چهارباغ عباسی از یک هفته گذشته به منظور رفاه حال کسبه، شهروندان و مسافران نوروزی به حال تعویق درآمده است.

سعید سهرابی اظهار کرد: عملیات عمرانی چهارباغ شامل برخی اصلاحات جزیی و رفع ایرادات فنی از جمله شکستگی سنگ‌ها و نامتقارن بودن آنها است که موجب ایجاد مزاحمت در برخی نقاط برای شهروندان و کسبه می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت کارگاه‌های عمرانی با سرعت بیشتری انجام و این کارگاه‌ها به بیرون از چهارباغ منتقل شد تا شهروندان به راحتی در محور چهارباغ تردد کنند و کسبه نیز به کسب و کار خود بپردازند.

مدیر پروژه چهارباغ عباسی خاطرنشان کرد: ادامه فعالیت عمرانی و کارگاهی در ایام نوروز به دلیل ازدحام و تراکم جمعیت تا نیمه دوم فروردین ماه متوقف است، زیرا با توجه به نزدیکی ایام تعطیلات اولویت با کسبه، شهروندان و مسافران نوروزی است.

سهرابی درباره روند اجرای طرح پیاده‌راه سازی چهارباغ نیز گفت: طرح پیاده‌راه سازی چهارباغ همچنان در دست بررسی بوده و موافقت های اولیه آن انجام شده، در این راستا طرح پیاده‌راه چهارباغ، حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا خیابان آمادگاه تقریبا نهایی شده است.

وی افزود: همزمان با بررسی طرح میراث، فراخوانی نیز برای کیفیت بخشی به محور تاریخی چهارباغ انجام شده است، این کیفیت بخشی شامل توجه به دسترسی، نورپردازی و مبلمان شهری بوده و همزمان با طرح مورد تایید میراث به انجام می رسد؛ در این فراخوان طرح‌های مختلفی ارائه شد و گروهی از متخصصان که بر روی طرح‌های کیفیت‌ بخشی کار می‌کنند، در حال نمره‌دهی هستند.

سهرابی ابراز امیدواری کرد: طرح کیفیت بخشی نیز همزمان با طرح پیشنهادی میراث برای قسمتی میانی پیاده راه چهارباغ، تا نیمه دوم فروردین ماه به انجام برسد و طرح های مورد نظر، با حداقل نقاط ضعف آغاز به کار کرده و تکمیل شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات