دسترسی ساکنان غرب و شرق اصفهان به خطوط مترو آسان می‌شود

دسترسی ساکنان غرب و شرق اصفهان به خطوط مترو آسان می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: سال آینده با ایجاد دو پایانه در محلات عاشق آباد و صفه، سطح تبادل مسافر بین خطوط اتوبوسرانی و مترو افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

علیرضا صلواتی اظهار کرد:کاهش سرفاصله قطارهای شهری و افزایش تعداد واگن مترو به ۱۰ عدد، تعداد مسافران این وسیله نقلیه پاک را از ۷۶ هزار نفر به ۸۵ هزار رسانده است که این خود رشد ۱۰ درصدی تعداد مسافران را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به دستیابی به افق ۱۰۰ هزار مسافر برای خط یک مترو، افزود: کاهش سرفاصله به ۱۱ دقیقه، موجب افزایش رضایتمندی شهروندان و افزایش استفاده آنان از خط یک مترو می شود، استفاده ۱۶ هزار نفری مسافران از مترو در روز جمعه ۱۷ اسفندماه نیز، عدد قابل قبولی را نشان می‌دهد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان ادامه داد: با پیش‌بینی کاهش سرفاصله‌ها به هشت تا ۱۱ دقیقه برای سال آینده، همچنین افزایش سطح دسترسی ایستگاه‌ها و تکمیل آن به منظور ارتباط بهتر اتوبوس و مترو، سطح ارائه خدمات به مسافران افزایش می‌ یابد.

صلواتی گفت: بازنگری در خطوط اتوبوسرانی با محوریت خط یک قطار شهری در دستور کار قرار دارد و با این بازنگری، خطوط اتوبوسرانی حداقل از یک ایستگاه مترو عبور می‌کند.

وی ادامه داد: این بازنگری موجب دسترسی ساکنان غرب و شرق به خط یک مترو برای انتقال به شمال و جنوب شهر، افزایش سطح استفاده و تبادل مسافر و همین طور رضایتمندی شهروندان می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات