بودجه سال ۹۸ مجموعه مدیریت شهری چناران به تصویب اعضای شورای  شهر رسید.

بودجه سال ۹۸ مجموعه مدیریت شهری چناران به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، مهندس حمزه نظافت گفت: بودجه بیست و چهار نیم میلیارد تومانی مجموعه مدیریت شهری با حدود ده درصد افزایش نسبت به بودجه سال جاری برای سال ۹۸ به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

وی افزود: در چهل و هشتمین جلسه علنی شورا با حضور شهردار ضمن تاکید بر مدیریت هزینه‌ها و افزایش منابع اعتباری در سال آینده، سند بودجه پیشنهادی شهرداری را به همراه احکام و تبصره‌های آن مورد تصویب قراردادند.

عضو شورای شهر چناران تصریح کرد: این سند شامل هفت سرفصل درآمدی و سه وظیفه هزینه‌ای ست که شهرداری را مکلف کرده حداقل ۴۰ درصد بودجه را جهت وظایف عمرانی خود هزینه کند.

مهندس نظافت با اشاره به سایر بخشهای بودجه ۹۸ شهرداری ادامه داد: اتمام پروژه های در دست اجرا، آسفالت معابر با راه‌اندازی کارخانه آسفالت، توسعه فضای سبز، تقویت مدیریت پسماند شهری، ارتقای توان نیروی انسانی، توجه به خدمات الکترونیکی و رفع مشکل ریزدانه‌های شهری از اولویتهای سال آینده مجموعه مدیریت شهری چناران خواهد بود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر چناران بیان کرد: امیدواریم که شرایط سخت مالی سال جاری در سال ۹۸ برای شهرداری‌ها بهبود یابد و شاهد برگشت حقوق از دست رفته آنها از محل منابع مالیات بر ارزش افزوده باشیم تا شهرداریهایی مانند چناران که منابع داخلی محدودی دارند جهت اجرای تعهدات و پرداخت مطالبات کارکنان و پیمانکاران و خدمت‌رسانی به شهروندان گرامی با مشکل مواجه نگردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات