جلسه هماهنگی برگزاری آیین پایان سال در آرامستان‌های قزوین برگزارشد

به گزارش سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین؛ حسین عمویی، رئیس سازمان، با اعلام این خبر گفت: در این جلسه مقرر شد؛ آماده‌سازی پارکینگ‌های زیر پل امام رضا (ع) با هماهنگی سازمان حمل و نقل و ترافیک و حوزه معاونت عمرانی شهرداری قزوین صورت گیرد.

عمویی ادامه داد: برنامه ریزی شد تا هماهنگی‌های لازم با مالکان زمین‌های جنب گلزار شهدای قزوین برای استفاده پارکینگ برای روزهای پایان سال و همچنین نصب علایم، بنرهای اطلاع رسانی و استقرار نیروی پارکبان جهت ساماندهی و راهنمایی خودروها توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهردار انجام شود.

وی خبرداد: در این جلسه مقرر شد نیروهای پلیس راهور، نیروی انتظامی، خودردوهای آتش نشانی و مرکز فوریت‌های پزشکی در روزهای پنج شنبه، جمعه ۲۳ و ۲۴ اسفند ۹۷ و چهارشنبه ۲۹ اسفند و اولین جمعه فروردین ماه ۹۸ در طول مسیر جاده رضوان حدفاصل بلوار جمهوری اسلامی قزوین به آرامستان بهشت فاطمه(س) و محوطه آرامستان‌ها حضور داشته و نسبت به هدایت و کنترل ترافیک و برقراری نظم و امنیت اقدام کنند.

این مسوول با اعلام اینکه ساماندهی دست فروشان و جمع‌آوری متکدیان با هماهنگی مدیریت منطقه یک شهرداری قزوین صورت می‌گیرد، افزود: خط‌کشی ترافیکی جاده رضوان تا بهشت فاطمه(س) توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری انجام می شود.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین بیان کرد: براساس هماهنگی صورت گرفته محل پارکینگ های موقت روزهای پایانی سال جهت استفاده زائران اهل قبور که توسط سازمان حمل و نقل شهرداری پیش بینی و آماده سازی می شود، از طریق رادیو شهر و هفته نامه پیام شهر اطلاع رسانی شود.

عمویی افزود: همچنین جلسه هماهنگی با سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری و واحد اجرائیات در خصوص ساماندهی دست فروشان در آیین پایان سال در آرامستان‌های قزوین برگزارشد.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات