چهارشنبه، 5، تیر، 1398 | Wednesday، 26 June، 2019

آمادگی جهت ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروز

کد خبر: 109874
پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت 15:0
نمایش: 70

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر  شهرداری مرکز استان، حمیدرضا فضل الله نژاد رییس این  سازمان از بازتعریف جانمایی و نظافت ۴۲ ایستگاه تاکسی ، اتوبوس و مینی بوس در نقاط پرتردد شهر در ایام نوروز خبرداد و گفت: در این ایستگاه‌ها تاکسی‌ها، اتوبوس ها و مینی بوس ها آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی خواهند بود.

وی با اشاره به تشکیل ستاد نوروزی سازمان حمل و نقل بار و مسافر و برگزاری جلسات هماهنگی درون سازمانی و برون سازمانی در حوزه‌های مرتبط افزود: با هماهنگی دستگاه های ذیربط در امر ناوگان حمل و نقل عمومی در روزهای پایانی سال، در تلاش هستیم تا رضایتمندی شهروندان را در این حوزه به حداکثر برسانیم.

فضل الله نژاد تاکید کرد: برنامه ریزی برای استقرار نیروهای سازمان در نقاط پر تردد شهر در راستای  نظارت دقیق و ارائه خدمات مرتبط با سفر در حوزه مسافر و گردشگری و نیز پاسخگویی به شکایات انجام شده است.

این مسئول ادامه داد:  به منظور نظارت بهتر و دقیق تر سازمان بر ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به شهروندان ، اقدامات ویژه‌ای همچون تعیین شیفت پرسنل بازرسی سازمان در دو نوبت صبح و عصر، تعیین سامانه پیامکی رسیدگی به شکایات به شماره ۳۰۰۰۲۲۲۳۲۴۲۵۰۰ و ۳۳۲۶۲۹۵۸جهت بررسی انتقادات و پیشنهادات ارسالی از طرف مسافران در ستاد نوروزی مورد تصویب قرار گرفت.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری با بیان اینکه نماینده ویژه این سازمان جهت استقرار در مرکز نظارت تصویری و حمل و نقل و ترافیک شهرداری تعیین شده است، خاطر نشان کرد: آراستگی ناوبران، برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه رانندگان فعال با محوریت مهارت‌های ارتباطی و موضوعات مرتبط با گردشگری در دستور کار قرار گرفته است.

لینک اصل محتوا در شهرداری ساری

نظرات کاربران

اخبار عمرانی استانها کانال تگرام اخبار عمران، معماری و شهرسازی