طرح نصب پلاک افتخار در چناران به اجرا در آمد.

طرح نصب پلاک افتخار در چناران به اجرا در آمد.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، دکتر ابوالقاسم دشتی با اعلام این خبر گفت: اولین مرحله از طرح نصب پلاک افتخار بر سر درب منازل شهدای شهر چناران با حضور اعضای شورا، شهردار، سرپرست فرمانداری،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرماندهی انتظامی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بر سردرب منزل شهید رضا صباحی و تجلیل از خانواده معزز این شهید گرانقدر اجرا شد.

وی افزود: اجرای این طرح طبق مصوبه شورای شهر با تهیه ۱۶۷ پلاک توسط شهرداری که مزین به تمثال مبارک و مشخصات شهدا شامل نام، تاریخ محل شهادت و تاریخ تولد شهید بر روی تابلوهای فلزی به ابعاد ۸۰&۴۰ درج شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر چناران با اشاره به رشادت‌ها و فداکاریهای شهدای هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: این جان‌فشانیها و انتقال فرهنگ ایثار با شناساندن درست قهرمانان وطن که جان خویش را برای اعتلای ایران عزیز نثار کردند بایستی به نسل امروز کشور منتقل شود.

دکتر دشتی خاطرنشان ساخت: افتخار میکنیم که بعنوان خادمین مردم خوب و متدین چناران در مجموعه مدیریت شهری توانستیم برای اولین بار این کار شایسته فرهنگی را در ارتباط با شهدای شهرمان به مرحله اجرا در آوریم.

وی افزود: امروز نیز در جریان سفر استاندار محترم به چناران طبق هماهنگی های انجام شده با حضور ایشان و سایر مسئولان استانی و شهرستان دومین پلاک افتخار بر سر درب منزل شهید علیرضا چمبر نصب میگردد.

گفتنی است شهرستان چناران حدود ۴۰۰ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده که از این تعداد ۱۶۷ نفر متعلق به شهر چناران هستند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات