اکیب ویژه نظارت بهداشتی کشتارگاه شهرداری ارومیه در ایام نوروز فعال است

اکیب ویژه نظارت بهداشتی کشتارگاه شهرداری ارومیه در ایام نوروز فعال است

رییس سازمان کشتارگاه شهرداری ارومیه گفت: اکیپ ویژه نظارت بهداشتی بر کشتار دام های سبک و سنگین جهت مقابله با کشتارهای غیر مجاز درسطح شهر در ایام نوروز فعال است .

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ حسین زور آزما با بیان اینکه مسایل بهداشتی در کشتارگاه قابل اغماض نیست، بیان کرد:  بر این اساس اکیپ ویژه نظارت بهداشتی کشتار دام های سبک و سنگین جهت مقابله با کشتاره های غیر مجاز درسطح شهر در ماه اخیر تشکیل یافت که این اکیپ در ایم نوروز نیز فعال است.

وی عنوان کرد: شهروندان می توانند جهت مواجه با هرگونه مشکل در رابط با کشتار دام و فرآوردهای گوشتی با مسئول اکیب کشتارگاه به شماره تماس ۰۹۱۰۹۴۴۹۵۶۹ در ارتباط باشند تا مشکلات مطروحه در اسرع وقت رفع شود.

زور آزما با اشاره به فعالیت کشتارگاه شهرداری ارومیه در ایام نوروز بیان کرد: کشتارگاه شهرداری ارومیه در مورخه های ۲۹/۱۲/۹۷، ۰۲/۰۱/۹۸، ۰۳/۰۱/۹۸، ۱۲/۰۱/۹۸ دایر و بصورت روزانه در کشتارگاه دام سبک و سنگین کشتار می شود .

وی با بیان اینکه شهروندان باید از گوشت های ممهور به مهر دامپزشکی با هدف جلوگیری از به خطر افتادن بهداشت و سلامت جامعه استفاده کنند، توصیه کرد که همشهریان از خرید و استفاده گوشت دام های کشتار شده در خارج از محل کشتارگاه صنعتی و فاقد مهر دامپزشکی خودداری کنند.

رییس سازمان کشتارگاه شهرداری ارومیه تصریح کرد:  سلامت و امنیت غذایی شهروندان امری مهم و حیاتی ست و کارکنان کشتارگاه ارومیه در این خصوص بیشترین دقت را در سلامت مدنظر قرار می دهند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات