افتتاح پمپ گازوئیل صفه تا ۶ ماه آینده/ آمادگی پایانه‌های مسافربری برای استقبال از مسافران

افتتاح پمپ گازوئیل صفه تا ۶ ماه آینده/ آمادگی پایانه‌های مسافربری برای استقبال از مسافران

شهردار اصفهان گفت: پمپ گازوئیل پایانه صفه با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان طی شش ماه آینده افتتاح می‌شود.

قدرت الله نوروزی ظهر امروز -یکشنبه ۲۶ اسفندماه ۹۷- در آیین کلنگ زنی احداث پمپ گازوئیل پایانه صفه اظهار کرد: امروز در جریان بازدید از پایانه صفه، کلنگ احداث پمپ گازوئیل این پایانه به زمین زده شد؛ این جایگاه برای ۱۵۰ دستگاه اتوبوس که در این پایانه فعال هستند، روزانه ۷۵ هزار لیتر گازوئیل سوخت رسانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: به گونه ای برنامه ریزی شده تا در زمان‌هایی که اتوبوس‌های پایانه‌های مسافربری از جایگاه استفاده نمی‌کنند، اتوبوس‌های شهری بتوانند برای سوختگیری استفاده کنند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه جایگاه سوخت پایانه صفه با صرف اعتباری افزون بر یک و نیم میلیارد تومان تا شش ماه آینده احداث می‌شود تاکید کرد: با کمک جدی مسئولان مربوطه تا شش ماه آینده شاهد سوختگیری نخستین اتوبوس در این جایگاه خواهیم بود.

نوروزی خاطرنشان کرد: امروز همچنین در پایانه صفه یک رستوران برای رفاه حال مسافران افتتاح و چندین اصله درخت به یاد شهدای کارکنان سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان کاشته شد.

وی با اشاره به آمادگی کامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان افزود: با توجه به اینکه قرار است نوروز امسال آب در بستر زاینده رود جاری شود پیش بینی‌های لازم برای استقبال از مسافران نوروزی در تمام پایانه‌های شهر اصفهان انجام شده است و امسال ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با برنامه ریزی بیشتر و دقیق‌تر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

شهردار اصفهان با اشاره به برنامه‌های مسافربری شهر در سال آینده ادامه داد: در سال آینده پایانه‌های اندیشه، حفاری، صمدیه و پارک سوارهایی در مجاورت پایانه صفه و انتهای خط یک مترو در عاشق آباد احداث خواهد شد که این خدمات می‌تواند تحول عظیمی در بخش حمل و نقل و به ویژه پایانه‌ها برای مسافران ایجاد کند؛ انتهای فرایند این موضوع سرزندگی، شادابی، ایمنی و افزایش کیفیت هوای شهر را همراه خواهد داشت.

امروز در حاشیه بازدید شهردار از پایانه مسافربری صفه شش اصله درخت سرو به یاد شش شهید کارکنان سازمان پایانه ها با نامهای «علی رضا فرشادفر»، «حجت الله صادقی»، «محمود باقری»، «قدرت الله رضایی»، «حسن علی غفوری» و «اصغر ربیعی» به دست شهردار اصفهان کاشته شد.

همچنین در این بازدید شهردار اصفهان از شش راننده زن «فخری بخشی»، «عزت موذن»، «مریم سیچانی»، «مهین جلالی»، «زینت ناظمی»و «درخشان بهرامی» با اهدای لوح تقدیر و جوایز نفیس تجلیل کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات