آمادگی منطقه سه شهری برای میزبانی از مسافران نوروزی

آمادگی منطقه سه شهری برای میزبانی از مسافران نوروزی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، مهدی کرمی شهردار منطقه سه با اشاره به اقدامات شهرداری این منطقه در آستانه سال نو گفت:  برای  خدمت رسانی به شهروندان و استقبال شایسته از مهمانان نوروزی برنامه ریزی لازم انجام شده و در دستور کار قرار دارد .

وی فعالیت های نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه سه را  در تیم های مختلف بصورت مستمر و در روزهای منتهی به سال جدید را مورد توجه قرار داد و افزود: جلب رضایت شهروندان و مسافران در دستور کار شهرداری منطقه در ایام نوروز می باشد.

کرمی به فعالیت های شهرداری منطقه سه در روزهای پایانی سال اشاره کرده و اظهار داشت: رنگ آمیزی و شستشوی جداول سطح منطقه ، روکش و لکه گیری آسفالت معابر و خیابان ها، ترمیم پل های فلزی، لایروبی کانال و جوی ها، شستشوی مخازن زباله ، بهسازی روشنایی، نظافت معابر، جمع آوری نخاله های ساختمانی ، ساماندهی ورودی منطقه، نصب المان های نوروزی و  نورپردازی بلوار اصلی را در دستور کار قرار داده  و اجرا کرده  است.

وی اجرای پروژه های عمرانی در جهت روان سازی ترافیک را مورد اشاره قرار داد و گفت: پروژه های عمرانی مانند  دوربرگردان در بلوار کشاورز و بهسازی ورودی جنوبی منطقه در راستای سهولت عبور ومرور و رفاه حال شهروندان در حال انجام بوده و بزودی بهره برداری خواهد رسید.

شهردار منطقه سه در پایان با قدردانی از همراهی و مشارکت شهروندان در اجرای پروژه های مختلف با شهرداری منطقه سه ، خاطر نشان کرد: امیدواریم میزبان شایسته ای برای مهمانان و مسافران نوروزی باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات