تجلیل از خدمات صادقانه...

تجلیل از خدمات صادقانه...

مدیر منطقه دو شهرداری یزد گفت: تکریم و تعظیم بازنشستگان به عنوان گنجینه های گرانبهای شهرداری باید به خوبی صورت پذیرد و در این مسیر، مدیریت شهری از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری یزد، در جلسه ای که با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد در منطقه دو برگزار شد از زحمات همکاران بازنشسته این منطقه که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند با اهدای لوح از آن ها تقدیر به عمل آمد.

سید ابوالفضل کشفی مدیر منطقه ضمن  تقدیر و تجلیل از تلاش همکاران بازنشسته گفت: بزرگترین سرمایه هر مجموعه نیروی انسانی است و بهترین نیروهای کشور پیشکسوتان و بازنشستگان هستند و هر خلاقیت و ابتکاری که در یک مجموعه شکل می گیرد محصول سخت افزار نیست بلکه انسان های خلاق، مستعد و متخصص هستند که آن را شکل می‌دهند.

مهدی فعالی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد نیز ضمن قدردانی از تلاش های کارکنانی که به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند، گفت: فعالیت شما بازنشستگان خدمت بزرگی به این مجموعه بود و این امر همواره مایه خیر و برکت در این مجموعه شده است.

وی تکریم بازنشستگان، حفظ حرمت و کرامت های انسانی آنان، ارائه خدمات سریع و با کیفیت به بازنشستگان را مهمترین اولویت بیان کرد و افزود: ما معتقدیم بازنشستگان، این گنجینه های سرشار از تجربه و تخصص می توانند با بهره گیری مفید از تجربه های کاری خود که حاصل یک عمر تلاش و تعهد است به جامعه و به ویژه شهرداری خدمات مفیدی را ارائه نماید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات