از سرپرست شهرداری یزد در روز...

از سرپرست شهرداری یزد در روز...

به مناسبت روز بیست و پنجم اسفند ماه روز شهردار، مدیران مناطق چهارگانه و معاونین از سید علی مشتاقیون سرپرست شهرداری یزد تقدیر نمودند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، سید علی مشتاقیون سرپرست شهرداری یزد در جلسه ای که مدیران مناطق چهارگانه و معاونین از وی تقدیر نمودند، گفت: نامگذاری بیستم و پنجم اسفند ماه به نام شهید والا مقام مهدی باکری و روز شهردار، اهمیت خدمت رسانی خالصانه و بی وقفه مسئولان شهر به شهروندان را نشان می دهد و الگوگیری از نحوه مدیریت این شهید بزرگوار، به حتم می تواند در بسیاری از سیستم های مدیریت شهری راهگشا واقع گردد.
وی افزود: در تلاشیم چالش ها و دغدغه های پیش روی شهر و شهرداری مورد بررسی مضاعفی قرار بگیرد و تیم مدیریت شهری با تدوین یک برنامه جامع، مسیر حرکتی خود در سال پیش رو را تدوین کند.
مشتاقیون تصریح کرد: همگرایی و هم افزایی در مدیریت شهری از اصول مسلم خدمت رسانی مطلوب به شهروندان است و از این طریق است که بهره وری کار افزایش یافته و رضایت عمومی محقق می شود.
سرپرست  شهرداری یزد شناسایی نقاط ضعف و قوت عملکرد شهرداری در جهت بهبود فعالیت ها در سال جدید را مهم ارزیابی کرد و افزود: نیاز است که شورا و شهرداری انجام امور در چهارچوب ضوابط را بیش از پیش مدنظر قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که شهرداری و شورای اسلامی شهر بازوی اجرایی هستند و عملکرد مطلوب این مجموعه در نهایت به جلب رضایت شهروندان منتهی خواهد شد.
مشتاقیون در پایان سخنان خود ضمن تبریک فرارسیدن سال نو به همه شهروندان شهر جهانی، اظهار امیدواری کرد: سال آینده با همدلی و همراهی هر چه بیشتر مدیران شهرداری یزد و با مشارکت همگانی سال خوبی برای همه شهروندان رقم بخورد.

بیست و پنجم اسفندماه سالروز شهادت شهردار شهید، مهدی باکری روز شهردار نامگذاری شده و مدیران و معاونین شهرداری یزد نیز این روز را بهانه ای برای تقدیر از تلاش های سید علی مشتاقیون سرپرست شهرداری قرار دا دند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات