سرپرست شهرداری یزد: از هر...

سرپرست شهرداری یزد: از هر...

سرپرست شهرداری یزد در بازدید از مسیر گردشگری شهر گفت: از هر فرصتی برای توسعه گردشگری استفاده خواهیم کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، سید علی مشتاقیون سرپرست شهرداری یزد در بازدیدی که از مسیر گردشگری میدان شهید بهشتی تا حسینیه فهادان داشت بر بهسازی و زیبا سازی این مسیر برای افزایش رضایتمندی مسافران نوروزی و توسعه صنعت توریسم تاکید کرد.

در این بازدید که محسن ابوترابی و محسن عباسی از اعضای شورای اسلامی شهر، سید محمود کشفی پور مدیر منطقه بافت تاریخی و محمد صفدرپور رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد وی را همراهی می نمودند، شهر جهانی یزد را یکی از شهرهای پر جاذبه در حوزه گردشگری دانست و افزود: شهر دالعباده از مواهب طبیعی و تاریخی بسیاری خوبی برخوردار می باشد و باید از هر فرصتی برای توسعه گردشگری استفاده کنیم.
وی افزود: با توجه به اوضاع خاص اقتصادی شهرداری ها، بهترین عامل توسعه شهری، نگاه ویژه به صنعت گردشگری است.

سرپرست شهرداری یزد تصریح کرد: از مدیر منطقه بافت تاریخی انتظار می‌رود عموم وظایف عمرانی و خدماتی و برنامه‌های شهرسازی خود را  با در نظر داشتن اقتضائات بافت تاریخی و فرهنگی منطقه پیگیری کند.

مشتاقیون بافت تاریخی را نماد و سَبک ارزشمند زندگی گذشتگان عنوان کرد و افزود: علی‌رغم تنگناهای مالی که که امروز بر سر راه شهرهای کشورمان است، شهرداری یزد در خصوص صیانت از بافت تاریخی، مسئولانه وارد عمل شده است، چرا که معتقدیم این منطقه معرّف هویت معماری و یادگار ارزشمند سبک زندگی ایرانی و اسلامی است.

وی همچنین بر لزوم تعامل ویژه این منطقه با دستگاه‌های متعدد فرهنگی و تاریخی تاکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات