آتش نشانان ساروی آماده خدمت رسانی به شهروندان

آتش نشانان ساروی آماده خدمت رسانی به شهروندان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، سید حمید هاشمی رئیس این سازمان از آماده باش آتش نشانان ساروی خبر داد.

وی افزود: بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی استان از عصر روز یکشنبه تا شب سه شنبه ۲۸ اسفندماه، توده هوای سرد همراه با بارندگی و وزش باد شدید در شمال کشور مستقر خواهد شد که تا ظهر دوشنبه شدت آن بیشتر می شود.

هاشمی تصریح کرد:حسب دستور شهردار ساری و بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی، آتش نشانان ساروی در ایستگاه های محل خدمت خود همزمان با شهرداری مناطق سه گانه و سازمان های تابعه شهرداری با تجهیزات کامل آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز در زمان بارندگی از تردد بی مورد خودرو ها در سطح خیابان‌ها و همچنین از پارک خودرو ها در زیر درختان و ابنیه ای که امکان خطر سقوط اشیاء از آن ها وجود دارد پرهیز نموده و همچنین از اتراق در حاشیه رودخانه ها و اماکن پر خطر اجتناب نمایند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری ضمن تاکید بر رعایت تمامی موارد ایمنی از سوی شهروندان، گفت: با شماره ۱۲۵ آتش نشانی آماده پاسخگویی و خدمات امدادی به شهروندان هستیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات