پیام تبریک مهندس شالی بگ سرپرست شهرداری اراک به مناسبت ولادت مولی متقی...

پیام تبریک مهندس شالی بگ سرپرست شهرداری اراک به مناسبت ولادت مولی متقی...

سرپرست شهرداری اراک طی پیامی میلاد با سعادت مولود کعبه، موالموحدین امیرالمومنین امام علی علیه السلام و گرامیداشت روز پدر را به شهروندان شهر اراک و جامعه ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت:
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، متن پیام به این شرح است :
۱۳ رجب سالروز ولادت باسعادت مولی الموحدین، حضرت امیر المومنین علی(ع) را به تمامی شیعیان جهان اسلام تبریک عرض می نمایم.
امام علی(ع) مظهر مردانگی و پدر نمونه تاریخ است که فرزندان پاک و مطهرش بهترین بندگان خدا روی زمین هستند، بی‌شک ایشان الگویی کامل از انسانیت برای تمامی دوران‌ها است و همه ما باید تلاش کنیم سیره اخلاقی و عملی ایشان را چراغ راه خود سازیم.
ولادت حضرت علی (ع) فرصتی را به ما داده تا ضمن یادآوری فضایل و کرامات آن ابرمرد تاریخ، یادی کنیم از زحمات و دلسوزی‌های پدران عزیزمان، مردانی که در تمام دوران حیات خود همواره موفقیت و آینده روشن فرزندان عزیزشان را در تلاش و مجاهدت جستجو کرده و برای دیدن آرامش و خوشبختی فرزندانشان، خود را فدا می‌کنند.
روز پدر، فرصتی است تا قدردان زحمات پدران خود باشیم و یاد تمامی پدران سفرکرده را گرامی بداریم و برای آنانی که از نور وجودشان و سایه پرصلابتشان بهره‌مندیم آرزوی سلامتی کنیم.
اینجانب به همراه تمامی همکاران خدوم خود در شهرداری فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت علی(ع) و روز پدر را به همه پدران سخت‌کوش و متعهد ایرانی به خصوص همشهریان عزیز تبریک گفته و امیدوارم در صحت و سلامت در کنار خانواده و فرزندان، شاهد روزهایی سرشار از برکت و موفقیت برای ایران عزیز باشید.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات