برخورد قانونی با کلید به دستان

برخورد قانونی با کلید به دستان

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: ۲۸۴ چادر مسافران نوروزی اصفهان از سطح شهر جمع آوری و آنها برای اسکان به محل های مشخص شده هدایت شدند.

حسن محمدحسینی ضمن اشاره به اینکه از ساعت هفت صبح یکم فروردین ماه تا ساعت هفت صبح دوم فروردین ماه سال‌جاری ۲۸۴چادر مسافران نوروزی شهر اصفهان جمع آوری شد، اظهار کرد: خوابیدن و چادر زدن در پارک های شهر اصفهان ممنوع است و باید مسافران در محل هایی که برای اسکان آنها مشخص شده است، مستقر شوند.

وی ادامه داد: از ظرفیت هتل ها، مدارس، باغ فدک و ورزشگاه های شهر برای اسکان مسافران شهر اصفهان استفاده کرده ایم و برای اطلاع رسانی به مسافران بنرهای اطلاع رسانی در همین راستا در پارک های شهر نصب شده است.

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: زدن چادر تنها در باغ فدک مجاز است و در دیگر پارک های شهر امکان اسکان مسافر وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه از صبح روز یکم فروردین تا صبح روز دوم فروردین ماه سال جاری ۱۱ نفر دست‌فروش به مراکز مربوطه منتقل شدند و چهار متکدی نیز از سطح شهر جمع آوری شدند تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات کمیته قضایی و انتظامی ستاد اجرایی خدمات سفر برخورد با کلید به دستان در سطح شهر است که در تاریخ ذکر شده چهار نفر با تذکر ماموران ما از محل دور شدند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات