جابه جایی بیش از ۱۹۱ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری اصفهان

جابه جایی بیش از ۱۹۱ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا روز یکم فروردین ماه امسال ۱۹۱ هزار و ۱۰ نفر مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری جابه جا شدند.

عباس محبوبی اظهارکرد: در این بازه زمانی۹۴ هزار و ۱۷۷ مسافر از طریق پایانه های شهر وارد، و ۹۶ هزار و ۸۳۳ نفر مسافر از همین طریق از شهر خارج شدند.

وی افزود: در این بازه زمانی جابه جایی مسافران از طریق هفت هزار و ۸۳۱ سرویس اتوبوس و مینی‌بوس ثبت شده است .

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: از ۲۵ اسفندماه تا روز یکم فروردین سال ۹۸ در مرکز معاینه فنی مستقر در پایانه مسافربری جی یک هزار و ۱۶ دستگاه خودرو سبک معاینه و کارت معاینه فنی برای آنها صادر شده است .

محبوبی با بیان اینکه در این بازه زمانی ۵۰۷ نفر در هتل‌های صفه و کاوه اسکان یافتند، گفت: در ایام نوروز نیروهای مددکاری و مشاوره، مامور بهداشت برای کنترل موادغذایی غرفه‌ها و رستوران‌ها، نیروهای تعزیرات برای کنترل قیمت غرفه ها و نیروهای انتظامی برای برقراری امنیت بیشتر در محیط پایانه‌های مسافربری حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: از آغاز سفرهای نوروزی هیچگونه مشکل خاصی که باعث توقف سفر از پایانه های مسافربری شود به وجود نیامد و پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان با آمادگی کامل سرویس دهی خوبی به مسافران انجام داد تا مسافران با خاطره ای خوش به شهر و دیار خود بازگردند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه این سازمان خدمات گوناگون و متنوعی را در سطح پایانه‌های خود ارائه می‌دهد تا مسافران هیچگونه مشکلی خاصی نداشته و برای استفاده از وسایل و خدمات عمومی راغب شوند، افزود: چشم‌انداز سازمان ایجاد فضای آرام، ایمن، دلنشین، در دسترس، مدرن و ارائه امکانات به روز است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات