از جانبازان شهرداری شاهین شهر تجلیل به عمل آمد

از جانبازان شهرداری شاهین شهر تجلیل به عمل آمد

حمید عشقی شهردار شاهین شهر در دیدار با جانبازان شهرداری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک روز جانباز گفت: جانبازی مدال افتخاری است که خداوند متعال این نعمت ارزشمند خویش را نصیب انسان های پاک و بی آلایش خود می نماید،انسان هایی که از هستی و جان خویش در راه رضایت حق گذشته و در این راه صبر و مقاومت می نمایند.
وی در ادامه افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون تمامی موفقیت ها را مدیون رشادت و شجاعت شهدا و جانبازان هستیم و خدمت به خانواده شهداء و جانبازان تنها یک وظیفه اداری و سازمانی نیست بلکه یک عشق و علاقه ذاتی است.
عشقی با اشاره به نقش ویژه جانبازان در تامین رفاه و آسایش امروز جامعه ایران گفت: امنیت امروز ما، نتیجه خون پاک شهیدان و  ایثارگری های جانبازان عزیز است.
وی تصریح نمود: جانبازان در تمام دوران زندگی و در هر سمت و منصبی که باشند با همان روحیه دوران دفاع مقدس همچنان در سنگر کار و سازندگی کوشا هستند.
شهردار شاهین شهر یکی از ملاک های ایمان را وفای به عهد دانست و گفت: جانبازان عزیز نشان دادند که به عهد خود در برابر جامعه پایبندند و توانسته اند با برقراری ارتباط مناسب با جوانان این پایبندی به عهد را به نسل امروز هم منتقل نمایند.
شایان ذکراست در این دیدار از جانبازان سرافراز شهرداری شاهین شهر تجلیل به عمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات