حمایت همه جانبه شهرداری و شورای شهر طالقان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حمایت همه جانبه شهرداری و شورای شهر طالقان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَاَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّهٍ

هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آن‌ها (دشمنان) بکار گیرید.

اقدام نابخردانه مقامات آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروههای تروریستی را محکوم نموده و آنرا ناشی از شکست و سردرگمی آمریکا در منطقه و جهان میدانیم .

مجموعه شهرداری طالقان و شورای اسلامی شهر همگام و همصدا با ملت غیور ایران و مردم شریف شهرستان طالقان تحت زعامت و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ( دامت حفاظاته و برکاته ) ضمن محکوم کردن مقامات آمریکایی در قرار دادن «سپاه پاسداران» در لیست گروه‌های تروریستی، از تصمیم متقابل شورای امنیت ملی در تروریست معرفی کردن نیرو‌های آمریکایی در غرب آسیا حمایت نموده و اعلان میداریم تا پای جان و لبیک گویان به ندای رهبر فرزانه انقلاب از برادران عزیز و غیرتمند خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت میکنیم .

بی شک این تصمیم مقامات آمریکایی  حاکی از حقانیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و تنها سبب اتحاد و همبستگی بیشتر مردم ایران و همچنین محبوبیت بیشتر سپاه پاسداران خواهد شد.

در پایان ضمن حمایت همه جانبه از این نهاد مقدس، به دشمنان انقلاب اسلامی گوشزد می نماییم با افتخار در کنار سپاه پاسداران بوده و در مقابل تهدیدها و تحریم های دشمنان ظالم از حرکت نمی‌ایستیم و تسلیم نمی‌شویم، زیرا :  «ما همه پاسدار سپاهیم ».

لینک اصل خبر در سایت شهرداری طالقان

    منبع خبر

    شهرداری طالقان

    شهرداری طالقان

    شهرداری طالقان یک شهرداری در شهر طالقان می باشد

      نظرات