سال گذشته  ۴۴ هزار مترمربع از معابر شهرک بهاران  در سنندج آسفالت ولکه گیری شد

سال گذشته ۴۴ هزار مترمربع از معابر شهرک بهاران در سنندج آسفالت ولکه گیری شد

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران از آسفالت و لکه گیری بیش از ۴۴ هزار مترمربع از محلات، معابر و خیابانهای این ناحیه در راستای بهبود سیما و منظر شهری، تردد آسان وسایل نقلیه، ایمنی در عبور و مرور شهروندان و مناسب سازی سطح کوچه ها و خیابان ها  طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران در جمع خبرنگاران عملکرد سال ۹۷ این ناحیه را تشریح کرد.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران اظهار داشت: به منظور بهسازی سطح معابر و سهولت در عبور و مرور ساکنان ناحیه بهاران عملیات لکه گیری و آسفالت معابر یکی از اولویت های عمرانی این شهرداری بود.

مهندس عابدین لطفی بیان کرد :   سال گذشته بیش از ۴۴ هزار مترمربع از معابر سطح شهرک بهاران آسفالت ولکه گیری شد.

و افزود:  ۲۹ هزار و ۶۰۰ مترمربع از محلات، معابر و خیابانهای این ناحیه با بیش از ۴ هزار تن آسفالت و با دو هزار تن آسفالت  ۱۴ هزار و ۵۵۰  از معابر سطح ناحیه لکه گیری شد.

وی همچنین به جدول گذاری قریب به ۷ هزار و ۳۰۰ مترمربع از سطح ناحیه به منظور ترمیم و ساماندهی وضعیت جدواول و هدایت آبهای سطحی  اشاره نمود.

وی در خصوص دیگر فعالیتهای عمرانی می توان از انجام ۷ هزار و ۴۸۸ مترمربع کف فرش پیاده رو، ۱۱ هزار و ۳۱۰ مترمکعب خاکبرداری، قریب به ۳ هزار مترمربع زیرسازی، ۳۱۱ مترمربع پله گذاری نام برد.

لطفی در ادامه بیان کرد: ایجاد ۵۵ مترمربع دسترسی و رمپ معلولین، احداث ۱۴ مورد سرعتگیر و انجام عملیات هدایت آبهای سطحی در ۱۲ نقطه از سطح ناحیه از دیگر اقدامات عمرانی در طول سال گذشته بوده است.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران خاطرنشان کرد: در حوزه شهرسازی نیز  طی سال گذشته یک هزار و ۶۹۲ گواهی و تعداد ۲۱۱ مورد پروانه صادر شده است.

مهندس لطفی اعلام کرد : در راستای توسعه سرانه فضای سبزدر سطح بهاران قریب به ۲۲ هزار متر مربع پارک درون محلی در سال گذشته احداث شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات