آسفالت خیابان ها / احداث کانال هدایت آب های سطحی / ارائه خدمات شهری در جهت  رفاه حال شهروندان

آسفالت خیابان ها / احداث کانال هدایت آب های سطحی / ارائه خدمات شهری در جهت رفاه حال شهروندان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، مهدی کرمی شهردار منطقه سه در گفت و گویی ضمن قدردانی از همراهی شهروندان با مجموعه شهرداری منطقه سه در اجرای پروژه های عمرانی ، اظهار داشت: ۶۱۷۳۶ متر مربع آسفالت در خیابان ها و معابر سطح منطقه ، ۱۸۶۰متر طول کانال هدایت آب های سطحی در جهت رفاه حال شهروندان در سال ۹۷ توسط شهرداری منطقه سه عملیاتی شد.

وی افزود: احداث ۲۱۰۰ متر طول نوه بتنی در راستای هدایت آب های معابر و ۳۲۲۵۰ متر مربع زیرسازی خیابان ها و کوچه از دیگر فعالیت های شهرداری منطقه سه در سال گذشته و در حوزه فنی بوده است.

کرمی با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه سه در حوزه خدمات شهری ، ادامه داد: جمع آوری مستمر زباله ، رفت و روب کوچه ها و خیابان ها ، جمع آوری خاک و نخاله و لایروبی کانال های هدایت آب های سطحی نیز در راستای ارائه خدمات به شهروندان از دیگر اقدامات شهرداری منطقه سه در سال ۹۷ می باشد.

شهردار منطقه سه در ادامه به نصب و تعمیر کف پوش پارک ها و فضاسازی شهری در مناسبت های مختلف اشاره کرده و گفت: جمع آوری داربست های غیر مجاز ، نظارت بر روند فعالیت دکه های مطبوعاتی در سطح منطقه و نصب و تعمیر استندهای تبلیغاتی از اقدامات شهرداری این منطقه در حوزه زیباسازی شهری در سال ۹۷ بوده است.

کرمی لکه گیری آسفالت ، پیاده روسازی و سنگ فرش معابر را از فعالیت های شهرداری منطقه سه در حوزه عمرانی عنوان کرد و افزود: موزاییک فرش کوجه ها و خیابان ها ، دیوارچینی ، بهسازی جداول نیز در این راستا و در سال گذشته اجرایی شده است.

شهردار منطقه سه در پایان با قدردانی از حمایت های مهدی عبوری شهردار ساری از فعالیت های مجموعه شهرداری منطقه سه ، خاطر نشان کرد: اجرای پروژه های عمرانی در مناطق الحاقی و در جهت توسعه متوازن ، تلاش برای افزایش مشارکت شهروندان با شهرداری منطقه ۳، ارائه خدمات شهری مستمر و تعریف پروژه های جدید در راستای رفاه حال شهروندان در دستور کار فعالیت های سال جدید قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات