رنگ بهار برروی ۷۰۰ متر مربع از باکس های تجهیزات برق شهری

رنگ بهار برروی ۷۰۰ متر مربع از باکس های تجهیزات برق شهری

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت:  در حدود ۷۰۰ متر مربع از باکس های تجهیزات برق در نقاط مختلف شهر طراحی ویژه ای در آنها صورت گرفته است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ علی شایگان اظهار کرد: طرح های بکار گرفته شده در این باکس ها برگرفته از هنرهای ایرانی اسلامی و فولکلور محلی این شهر و ساختمان های معروف ارومیه و همچنین طرح های فانتزی  است.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست های اصلی مدیریت شهری، بهبود سیما و منظر شهری و اجرای علمیات زیباسازی به منظور افزایش سلامت و نشاط اجتماعی شهروندان است، عنوان کرد: یکی از اقدامات انجام شده در این راستا، استفاده هر چه بهتر و مناسب تر از اشیای پیرامونی جهت شکل گیری محیطی شاداب و شهری سالم است.

شایگان با اشاره به نصب حجم وسیعی از المان ها  در قالب باکس های گل، بیان کرد:  جهت ایجاد طراوت و سرزندگی و استشمام بوی بهار در نقاط مختلف شهر،  المان هایی در قالب باکس های زینتی به تعداد ۱۰۰ عدد پر شده از گونه های مختلف چون شب بو در نقاط مختلف شهر نصب می شود.

وی با بیان اینکه امسال بر نصب المان های نورانی و ایجاد فضای دل انگیز در شب بیشتر تمرکز شده است ، اظهار کرد:  در آستانه نوروز ۹۸ با نصب۷۰ المان نوری بر گرفته از طرح های اسلیمی و سنتی شب های خاطره انگیزی برای میهمان نوروزی رقم می زنیم.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه عنوان کرد: همچنین  به مناسبت آغاز سال جدید بسیاری از آلودگی بصری ازروی دیواری هاش شهر زوده و بسیاری از  تندیس های شهر رنگ جدیدی  بر خود گرفته اند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات