بیگ محمدپور شهردار بیجار هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت


بیگ محمدپور شهردار بیجار هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی شهرداری بیجار، بیگ محمد پور شهردار بیجار طی پیامی هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان را تبریک گفت.


متن پیام به شرح ذیل می باشد:


بسم الله الرحمن الرحیم


امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون شهیدان و فداکاری ایثار گران و تلاش قابل تحسین و درایت و تدبیر هوشمندانه و قابل تقدیر مجموعه گمنام و بااخلاص و توانمندی است که با مبارزه بی امان با ترفندهای دشمنان اسلام آرامش و امنیت را به مردم همیشه در صحنه هدیه می نمایند.


سربازان گمنام امام زمان (عج) فداکارانه با تلاشی که کمتر انعکاس رسانه‌ای پیدا می‌کند با انواع خطرها روبه‌رو شده و بسیاری از توطئه‌ها را خنثی می‌کنند و همواره آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان آورده اند. سربازان گمنام امام زمان (عج) که سینه ی ستبرشان مزین به مدال پرافتخار گمنامی یوسف زهرا (س) است. عزیزانی که همه ی هجمه های پیچیده و نقشه های خطرناک دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت سر افراز ایران اسلامی را خنثی نموده و امروز آسایش، امنیت و آرامش جامعه که مبنای رشد و بالندگی و توسعه ی همه جانبه کشور است مرهون همت امنیت آفرین این فرزندان سرافراز میهن اسلامی است.


اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت و آرامش و پایداری، میلاد فرخنده مصلح بشریت را به تمامی مسلمانان، خصوصا مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی و سربازان گمنامش تبریک عرض نموده از خداوند متعال مزید توفیقات سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) را مسئلت می نمایم.


بیگ محمدپور

شهردار بیجار

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیجار

    منبع خبر

    شهرداری بیجار

    شهرداری بیجار یک شهرداری در شهر بیجار می باشد

      نظرات