شهرداری  ارومیه  با برگزاری جشن های باشکوه و فضاسازی شهر به استقبال نیمه شعبان می رود

شهرداری ارومیه با برگزاری جشن های باشکوه و فضاسازی شهر به استقبال نیمه شعبان می رود

مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج)،  جشن های باشکوه در ارومیه برگزار می شود

به گزارش ارتباطات و اموربین المل شهرداری ارومیه؛ علی اصغر احمد زاده  با اشاره به برگزاری جشن اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان در نقاط مختلف شهر، اظهار کرد:  جشن نیمه شعبان با مشارکت شهروندان در ۱۰ فرهنگسرای شهر،  مساجد و محلات و نیز در  سالن نور شهرداری ارومیه برگزار می شود .

وی با اشاره به برگزاری جشنواره روز جوان، بیان کرد:  جشنواره روز جوان  به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع)  بصورت مشارکتی روز یکم اردیبشهت ماه برگزار می شود .

احمد زاده افزود:  هدف از برگزاری برنامه‌ های اعیاد شعبانیه آشنایی بیشتر نسل جوان با فرهنگ مهدویت و مفهوم انتظار،  افزایش شور و نشاط اجتماعی با بهره‌ گیری از فضای معنوی اعیاد و جشن تولد امام زمان(عج) است.

وی با اشاره به فضا سازی شهر به مناسبت آغاز اعیاد شعبانیه ، عنوان کرد:  در این ایام فضای سطح شهر ارومیه بویژه در میادین و بافت مرکزی  آذین بندی شده است  و به ویژه چهره شب با نورپردازی های ویزه فضای زیبایی را  رقم زده است.

گفتنی است؛ همه ساله با فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت مهدی (عج)،  خیابان‌های ارومیه نیز همچون دیگر شهرهای کشور با برگزاری جشن‌ها، آذین ‌بندی و توزیع شربت و شیرینی، حال و هوای دیگری به خود می گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات