در ایام نوروز بیش از ۱۵۱ هزار دستگاه خودرو در جایگاه های سی ان جی سازمان تاکسیرانی سوختگیری کردند

در ایام نوروز بیش از ۱۵۱ هزار دستگاه خودرو در جایگاه های سی ان جی سازمان تاکسیرانی سوختگیری کردند

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ عرشیان افزود: جایگاه های سی ان جی سازمان تاکسیرانی در ایام نوروز و همچنین در طول سال به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند تا شهروندان و مسافران در استفاده از سوخت ارزان و پاک با مشکلی روبه رو نباشند.

وی ادامه داد: در آستانه فرا رسیدن سال نو، نسبت به ایجاد فضای سبز، محوطه سازی و گُل کاری در جایگاه های سی ان جی و همچنین رنگ آمیزی جداول و مسیرهای منتهی به جایگاه های سی ان جی اقدام شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: انجام تعمیرات جایگاه ها، نظافت سرویس های بهداشتی و نصب مخزن زباله در تمامی جایگاه های سوخت، به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی، انجام شد. همچنین نصب فیکسچر تبریک سال نو در جایگاه های سی ان جی و چیدمان سفره هفت سین در این جایگاه ها از دیگر اقدامات سازمان تاکسیرانی بود.

وی ادامه داد: نیمکت هایی در جایگاه های سی ان جی تعبیه شده تا سرنشینان در هنگام سوختگیری خودرو از آن ها استفاده کنند.

عرشیان تصریح کرد: در ورودی تمامی جایگاه های سی ان جی، نکات و هشدارهای ایمنی در هنگام سوختگیری در تابلوهایی در معرض دید عموم نصب شده و از مراجعان خواهشمندیم جهت پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار، در هنگام سوختگیری حتما نکات ایمنی یاد شده را مراعات نمایند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تصریح کر: سازمان تاکسیرانی دارای ۸ جایگاه سی ان جی در تقاطع نسیم شمال، دوراهی همدان، کمربندی جمهوری اسلامی، بلوار معلم، نوروزیان، مینودر، بلوار باهنر و میدان مادر است و این سازمان  با در نظر گرفتن وسعت و جمعیت شهر قزوین، در خصوص دارا بودن جایگاه های سی ان جی جزو رتبه های اول در میان سازمان های تاکسیرانی در کشور می باشد .

وی در خاتمه اعلام کرد: در طول سال، روزانه به طور میانگین ۱۵ هزار دستگاه خودرو از این ۸ جایگاه سوختگیری می کنند که نقش مهمی در کاهش مصرف بنزین و کاهش آلودگی هوا در شهر دارد.

پایان پیام .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات