پیام شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر به مناسبت میلاد سراسر نور حضرت مهدی موعود (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان(عج)

پیام شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر به مناسبت میلاد سراسر نور حضرت مهدی موعود (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان(عج)

در این پیام آمده:

نیمه شعبان  روز شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان فاطمی فرخنده ترین روز خلقت است. روزی که دیدگان جهانیان به جمال رعنای زیباترین صدف گوهر آفرینش روشن می شود.  سلام‌ بر مهدی موعود، خورشید جان ها و امید انسان ها، که با آمدنش امید به برپایی عدل و داد در دل و جان شیفتگان عدالت، حیاتی دوباره خواهد یافت.

نامگذاری روز میلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) به عنوان روز سربازان گمنام در حقیقت بیانگر نقش و جایگاه کلیدی و راهبردی وزارت اطلاعات در صیانت از ارزش های اسلامی و منافع ملی در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. وزارتخانه ای که بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) به همت نیروهای با ایمان ، متعهد ، متخصص ، دلسوز و انقلابی خدمات بزرگی برای انقلاب انجام داده است.

در شرایط فعلی نیز صیانت از منافع ملی و ارزش های نظام اسلامی، حفظ انسجام و همبستگی ملی، مبارزه با تروریسم ،فراهم کردن امنیت به عنوان بستری برای سرمایه گذاری و رونق اقتصادی و بالاتر از همه تامین امنیت ملت شریف و بیدار ایران اسلامی از مهم ترین خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

بدین وسیله ضمن عرض تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود ( عج) و روز سربازان گمنام امام زمان (عج)، از همه آن عزیزان که در سنگر تامین امنیت و آرامش جامعه تلاش و مجاهدت خالصانه و صادقانه می نمایند قدردانی و تشکر نموده، از خداوند متعال و در سایه عنایات حضرت ولی عصر(عج) سلامتی و توفیق روزافزونشان را خواستاریم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات