هفتمین جشنواره گل ها در پارک گوللر باغی برگزار می شود/اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت رویه معابر شهری

هفتمین جشنواره گل ها در پارک گوللر باغی برگزار می شود/اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت رویه معابر شهری

شهردار ارومیه گفت:  در سال جدید برای آسفالت رویه با هدف حذف ناهمواری ها در معابر شهری   ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و تولد حضرت مهدی (عج) با اشاره به فضا سازی شهر به مناسبت نیمه شعبان، بیان کرد:  به مناسبت این روز با سعادت، تمام نقاط مختلف شهر آذین بندی شده است و همچنین در شب  نیمه شعبان در هفت نقطه شهر ارومیه مراسم نور افشانی برگزار می شود .

وی با بیان اینکه به مناسبت اعیاد شعبانیه و تولد حضرت مهدی(عج) در مساجد و فرهنگسراهای سطح شهر جشن های مختلفی در حال برگزاری است، اظهار کرد:  تمامی این جشن ها بصورت مردمی و با حضور پررنگ شهروندان در حال اجرا است.

شهردار ارومیه با اشاره به ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل زده، بیان کرد:  هفته گذشته بنده  به همراه  استاندار آذربایجان غربی و هیئت همراه  از مناطق سیل زده استان ایلام بازدیدی کردیم  که در این بازدید زوایای مختلف زندگی مردم سیل زده  را از نزدیک مشاهده کردیم که بر این اساس بر کمک های مردمی بیشتر تاکید می شود چرا که تمام زندگی آنها در گل و لای است و بازگشت به شرایط قبل از سیل و بازسازی دوباره  نیازمند زمان  و در نتیجه کمک است .

وی  اظهار کرد:  براساس گزارش ها سیل  مسکن  ۳۶ هزار خانوار  را تخریب کرده است وکمک های مردمی در چند هفته گذشته در خصوص ارسال اقلام غذایی و بهداشتی بسیار پررنگ بود اما بازسازی این مناطق نیازمند کمک های بیشتر و واریز وجه به حساب های کمک های مردمی است .

شهردار ارومیه با تبریک ۲۹ فروردین ماه،  روز ارتش جمهوری اسلامی ایران  بیان کرد:  امنیت حال حاضر و توسعه در سایه دلاور مردیها و جانفشانی های نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی  است و دشمن همواره دست از دشمنی با این سرزمین بر نمی دارد اما دشمنان اسلام و در راس آن آمریکا این را بداند که تمام توطئه های آنها خنثی است .

وی در ادامه با بیان اینکه امسال آسفالت رویه با هدف  حذف چاله های معابر شهری انجام می شود، گفت:  در سال جدید برای آسفالت رویه ۱۰۰ میلیارد تومان  اعتبار اختصاص یافته است  و لذا از شهروندان در خواست  داریم در صورت مشاهد هر گونه  چاله چوله  شهری و معابر ناهموار با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند تا موارد در اسرع وقت رفع شود .

شهردار ارومیه با اشاره به توسعه فضای سبز و کاشت در خت در شهر، اظهار کرد:  در طی چند سال اخیر بر توسعه فضای سبز و کاشت درخت در نقاط مختلف شهر همت گمارده شده است  و برای هر شهروند درخت کاشته است و در تداوم آن نیز بر کاشت ۸۰۰ هزار درخت به ازای هر شهروند  در جهت توسعه فضای سبز اقدام می شود .

وی با بیان اینکه جداره سازی خیابان امام (ره) در حال اجرا است و بر این  درخواست شهروندان  مبنی بر ایجاد چایخانه های سنتی در این محدوده بیان کرد:  با هماهنگی لازم بر ایجاد چایخانه های  سنتی در محدوده خیابان امام خمینی (ره) با هدف ایجاد رفاه شهروندی همت می شود .

شهردار ارومیه در پاسخ به سوالات شهروندان مبنی بر افزایش کرایه های تاکسی، بیان کرد:  افزایش نرخ کرایه های تاکسی در جلسه صحن در شورای شهر بررسی می شود  و تا ۱۵ اردیبهشت ماه  ابلاغ می  شود .

وی با بیان اینکه ۱۲ اردیبهشت ماه جشن گلها در پارک گوللر باغی  برگزار می شود،  عنوان کرد:  هفتین جشنواره گلها  در تحقق افق ۱۴۰۴ شهر یعنی شهر سالم و پاک و در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی برگزار می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات